Rastaflätor i Göteborg?
Någon som kan tipsa om en bra salong i Gbg som gör rastaflätor?
Ungefärlig kostnad med löshår?
Någon som kan tipsa om en bra salong i Gbg som gör rastaflätor?
Ungefärlig kostnad med löshår?
På Safari lär dom göra.. dom gör då dreads iaf så.. tydligen är dom inte alls dyra heller!! Vet inte adressen men det ligger vid centralstationen nånstans..
Japp safari hade jag oxå valt!
Okej, tack!
har ingen aning om var de ligger bara.. -funderar- centralstationen..?!
Har dom nån hemsida?
Tror inte det.. men dom hade en förut, kan ju ha kommit upp igen..??
Exakt var ligger Safari?
Gjort lite efterforskningar.. Östra Larmgatan ligger salongen på.. å jag vet oxå att om man ska göra dreads med förlängning så kostar det runt 1800:- Lär ju va nå liknande för flätor.. Inte alls farligt!!
LeezaJ: De va inte farligt alls ju! har tittat på salonger i Sthlm som tar hutlöst mkt mer..
-vill ha flätorna nu-
Minelli: Nä.. det är ju ett väldans bra pris!! Dom har fått väldans bra omdöme på dreads iaf så då borde det ju va samma när det gäller flätor oxå!! Men ring å hör vad dom tar bara.. finns ju på hitta.se eller eniro typ..
Ska själv till Götet imorgon så jag tänkte kika in där för dom ska ha fina dread-smycken tydligen..
Okej, gör gärna efterforskningar1
Ska kolla upp dom iaf, det låter väldigt bra!
Jag rekomenderar INTE safari!!! Personalen kan inte svenska, det är bara ägeren som kan, resten pratar bara jättedålig engelska. Jag har nämligen fått rastaflätor gjorda där. Jag ville ha jättelånga och smala, men trots det så blev dom mkt tjockare än vad jag hade velat, tjejen som flätat mitt hår började klippa i flätorna, så vissa blev för korta så hon fick sätta in mer hår igen. Och dessutom så hade jag sårig hårbotten för att dom drog så jag hade tårar i ögonen och kan tillägga att jag inte är det minsta håröm.
justmystica: gosh! Låter ju inge vidare direkt, kan du rekommendera något annat ställe?
Det finns the Tube, den ska ligga någonstans vid Tribe (om du vet vart det ligger). Jag har aldrig varit där själv, men har hört mkt gott om stället!
Okej.. jo, Tribe börjar jag bli stammis hos så..
Ska kolla upp de med då. Tack!
Fler ställen?
Kolla in Hairdrobe.se där finns det massor om hår.. den har legat nere ett tag men förhoppningsvis kommer den upp igen snart
Tack!