insynsskydd. hjälp mig hitta nått snyggt!
bor i en loftgång och insyn rakt in i det tilltänkta barnrummet. Jag vill hitta något snyggt insyns hämmande men det ska släppa igenom ljus och ska kunna sättas i ögonhöjd...
Hjälp!
bor i en loftgång och insyn rakt in i det tilltänkta barnrummet. Jag vill hitta något snyggt insyns hämmande men det ska släppa igenom ljus och ska kunna sättas i ögonhöjd...
Hjälp!
Det finns insynsskydd på www.formodesign.com tror jag
jag vet att detta låter hemskt o fult, men jag har just upptäckt att det FAKTISKT finns fina spetsgardiner, de ger rätt bra skydd för insyn. sen såg jag i jotex att de hade mkt sånt, att ha i fönstret o så.
lilla ärtan: ja dom var fina!!!
på village har de jätte snygga nu i ek eller vit tror jag. kolla in www.village.se vet inte riktigt om de finns där just dock.
www.serholt.se/images/knapp/Serholt-00131.jpg hittade en bild med dem på
ja de var oxå jätte fina!!! Vet du om de är dyra?
jag vet inte riktigt, jag har sett dem på riktigt om man säger i butik.. men jag minns inte riktigt just nu hur pass dyra dem var kanske runt 200 kr... jag ska nog ner på stan imorgon, kan gå förbi och titta om du vill? och om jag kommer iväg
ja det hade varit jätte gulligt av dig!!!
Jag har sett på ellos eller josefssons.
det lutar åt frostad plastfilm nu. Nån som vet vad man kan köpa det? Gärna online eller i malmö/lund regionen!
hej jag såg inte att du svarat i tråden. Jag var in dagen efter och tittade men kommer inte ihåg nu. Men jag ska ner på stan imorrn är alltid in där kollar vad de kostar då plastad film förresten har du kollat panduro?
Var just in på designonline & såg att dem hade skitfina insynsskydd där. Fast dock skitdyra enligt mig
Här har du länken http://www.designonline.se/Catalog.aspx?Catalog=Zattera%20Catalog&Category=Accessories&NavCategory=Accessories
Sen har dem också Skuggflora där! Sån plastfilm med växter som man tex. kan klistra på fönstret för insynsskydd. (Finns bild på sidan) Sök då på Skuggflora
ja de dyra har jag kollat på innan. Men håller med! Ack så dyra!
Jag gillar det på form och design men det är 10 cm för kort och det känns jobbigt att skarva och ha sig!
Men skuggfloran var ju fräck. Lite svårt att se vad det är för färg på den... Svart/grå/grön???