• Anonym (No-Jockey)

Tips på att rida sin man!

När jag och min sambo har sex så orkar jag nästan aldrig rida honom mer än några sekunder, max nån minut, och inte fort alls.. han kommer inte då utan bara när jag tillfredsställer honom på annat sätt eller när han står för jobbet.. Jag får också världens träningsvärk efteråt i ett par dagar.. kan det ha att göra med att jag är otränad? Måste man vara atlet för att orka sig igenom ett samlag?

Har pratat med honom om detta, men han säger att det inte gör något, och det menar han säkert, men det vore ändå kul för mig att få känna att jag lyckats..

Min fråga är: Har någon annan lyckats förbättra sin prestation vid ridning genom motion/styrketräning el. dyl. eller har ni andra tips?

• Svar på tråden Tips på att rida sin man!
  • Anonym (övar)

du kan ju testa att bara sitta/stå över honom och låta honom sköta "juckandet" och sen skifta så att du gör rörelserna.

• Danbala

Det är klart att ens kondition och teknik spelar roll!

• Anonym

om du rider honom. men typ lutar din överkropp mot hans som om du ligger på han. men med vikta ben. (lite ont i knäna kan man få men men) då kan du va stilla så juckar han typ..
    hehe. svårt att förklara.
    jag får ont när jag rider. så vi gör så här iställe. skönt de med. min kille tycker de iaf.. hehe

• Anonym

Ligg mer på honom istället för att sitta rakt på! Det funkar här iallafall .. Jag har 0 i kondis & är höggravid snart så inte behöver man vara värsta vältränad inte.

• Anonym (No-Jockey)

Tack för alla tips, nu ska gubben testas när han kommer hem ;) Ska väl sätta igång ett motionsprogram också så man orkar längre..

• Anonym (klurig)

Något som inte är så jobbigt och som fungerar bra för både mig och honom är att jag sitter helt upprätt och "på knäna" och gnider hela underlivet framåt och bakåt i ganska snabb takt. Alternativet är att jag lutat mig mycket framåt och föröker hitta en ganska avslappnad ställning i rumpa och ben och bara rör höfterna upp och ner.

Ju mer stora muskelgrupper man spänner, ju fortare blir man trött och får mjölksyra. Flåset får man träna vid sidan om

• Anonym

Sätt dig bak-och-fram på honom.
    Går mycket fort (för honom!)!

• KMMN

Hahaha, härligt. Ja e värdelös på det där!! tycker det mest är jobbigt. Men vi har testat oss fram lite, i soffan tex, går det lättare, när han sitter upp mer. Eller om ni e i sängen så kan du flytta ut mot kanten så du kan ha ett ben i golvet...etc. Min sambo gillar när jag står på fötterna i sängen, allså inga knän i! Visst, jobbigt som attan men han kan hjälpa till genom att "hålla upp" rumpan. asch, som sagt...ja e ingen stjärna på grejen men det går å leka fram olika alternativ! Lycka till.

• Anonym (bästaste)

Det finns ju inget bättre än att rida Absolut min favorit ställning!!
    Fast som vissa har sagt redan så funkar det otroligt mycke bättre om man lutar sig lite framåt, gärna att killen halvsitter mot sänggavlen (bra att hålla emot i) med en massa kuddar bakom. Då kommer man åt och gnida mot klitoris. Och en sak vi har upptäckt är att ju mindre upp-och-ner-rörelsen är desto skönare blir det (för båda två). Testa korta intensiva "juck" och se till att ha benen så långt in under killen du kan (för att få bra grepp om honom). Det bästa är ju att man som tjej själv kan styra tempot och mer eller mindre bestämma när båda två ska komma.
    Den här tekniken har gett mej (och min sambo) dom mest fantastiska orgasmerna!! Ett till + är att när vi kör denna varianten kommer vi nästa alltid tillsammans!

• Anonym

Ett till tips; när du rider honom, låt bara toppen av snoppen komma in först. Retas lite liksom. Och sen hela, men bara snabbt, och så lite igen. Retigt, men jäkligt triggande!!
    För båda.

• Anonym (flodhäst)

håller med (klurig)
    fast min gubbe brukar hålla ett ganska rejält tag om mina höfter, eller på rumpan och styra farten.. sååååååå skönt.. och det är inte jobbigt.. är i v 40 med NOLL kondis...
    ( när han håller om höfter/rumpa så hjälper det ju till lite med och man blir inte trött lika fort)

• Anonym (båda jobba)

Att tjejen rider betyder inte att hon skall göra hela jobbet hela tiden.
    Böj dig framåt och stöd med knäna (tag gärna tag i sänggavel eller vägg). Om han då lyfter dina höfter kan du ligga still så - och han får jucka en stund.
    Med andra ord VÄXLA teknik vid ridandet med några minuters mellanrum.

• Anonym (No-Jockey)

båda jobbar: det låter bra, ska köra lite så, men tanken var egentligen att jag skulle vilja stå för hela jobbet själv nån gång :) Att bara "tok-hoppa-på" tills han kommer. Men det kanske hör hemma i filmernas värld..? :)

• Anonym (:D)

Ha ha, TS, jag skulle också vilja tokhoppa

• MissMijah
    enklast o rida när han sitter mer upp..när man kan ha armarna om hans hals lr tex ta ett tag om soffkanten om man nu befinner sig där o lyfta sig lite bättre...tycker jag iaf
  • Anonym (Porris !)

Har alla olika tekniker när dom rider eller ? Det verkar som att jag gör helt fel.. :P
    klart att man får träningsvärk om man kör upp å ner (tycker ja)..
    Jag själv drar fram och tillbaka.. :P Min g-punkt trivs sjukt bra me de ! :D

• Anonym (Ms Rabbit)

Ja, jag gnider mer fram och tillbaka, då får både klitoris och g-punkten sitt (speciellt om han spänner sina magmuskler)!

Svar på tråden Tips på att rida sin man!