• Glass

Blir så trött på mig själv.... (äter alldeles förmycket)

Nu fick jag för mig att baka en mycket smarrig kladdkaka. Slänger ihop smeten och ner med den i formen, sparar såklart lite till mig själv, så att jag kan mumsa lite smet
    Nu står den i ugnen och smeten är uppäten och jag är.... MÄTT! Äckligt mätt och jag ångrar att jag verkligen gjorde en hel kaka, jag hade kunnat göra lite smet till mig och varit nöjd, men nej. Jag ska såklart ha så mycket som möjligt.
    Det värsta är att jag inte kommer att kunna låta bli kakan, jag kommer att vara där och äta på den så fort min värsta mätthet lagt sig.

Att jag aldrig lär mig!

• Svar på tråden Blir så trött på mig själv.... (äter alldeles förmycket)
  • Linelus

Jag vet vad du menar! Så där är jag också!

Jag kämpar från att komma bort från mitt beteende, mycket mental träning.

Lycka till! (Med att hålla kakan borta )

• Jennie Brunflo

Hahahaha...jag har gett upp och gör minikladdkakor.

Jag äter naturligtvis massor med smet...gräddar kladdisarna....men så fort de svalnat kastar jag dom i frysen.
    Då "kan" jag inte moffa i mig alla.

Funkar lite bra allafall.....ibland...

• Trossens mamma
    SkrattandeFot i munnnenGenerad känner igen mej
    *Stolt mamma och Ålänning*
  • HeddaBigBum

Vi gjorde kladdkaka i förrgår... du har typ beskrivit hur det funkar här. Efter vi tagit första biten sa min man: Oh yum! I'm gonna bring some of the cake to work tomorrow, to have for dessert...
    Min reaktion: eeehhh... är du ny??? TROR du på fullaste allvar att det kommer finnas något kvar imorgon???

• Glass
    Haha, skönt att se att man inte är ensam
    Funkar det ät frysa in dem och värma sen? Eller man kanske bara tinar dem lite?
  • HeddaBigBum

Äta FRUSEN kladdkaka går alldeles alldeles UTMÄRKT!

• Glass

Haha, ja det kan jag tänka mig! Jag åt alltid frusna kärlieksmums när jag var liten... orkade inte vänta på att de skulle tina och vi hade ingen micro

• Fisen

*suck*

Trist men samtidigt skönt att man inte är ensam om detta inte så charmiga betéende...

• Trossens mamma

Suck. nu är det så illa att eftersom bilen inte går idag å inte igår så vill man tröstäta. men jag ha gjort slut på morotskakan med annas å hasselnötter i. å bullarna jag bakade är stenhårda för dom är i frysen. jag får baka igen

• Trossens mamma

ananas i skall det stå. sorry

Svar på tråden Blir så trött på mig själv.... (äter alldeles förmycket)