Hemnet - Hur kopierar jag länkar på objekt där?
Kanske en korkad fråga men, men
Jag öppnar upp fönstret "Tipsa en vän" där jag ju får en länk, men hur i hela...friden... kopierar jag den?
Kanske en korkad fråga men, men
Jag öppnar upp fönstret "Tipsa en vän" där jag ju får en länk, men hur i hela...friden... kopierar jag den?
Ta länken från adressfältet istället om du inte vill skicka via hemnet.
Högerklicka i fönstret med objektet
Välj page info
kopiera adressen vid "adress"
Fast de länkarna fungerar aldrig... Jag skickar alltså inte via hemnet utan vill bara kopiera den länken som kommer upp i "tipsa-fönstret", inte göra själva tipsagrejen... Förstår ni?
Ska du klisttra in länken här på detta forumet så går det ej. Dock kan du lägga länken i "mina länkar" i din sida
Jo, kolla här! Det gick!! ( Testade bara ovan...)
Det funkar väl
Eller hur... Tack för hjälpen!
Så lite så!
Lycka till om ni är i köpar eller säljartagen!
Tack! Vi är i "fel" ände - köpartagen. I ett område där det ytterst sällan kommer ut nya lägenheter...och de som kommer ut är i samma prisgrupp som min länk ovan *svettas*
Fast jag har tittat på en idag som vi ska ge bud på... Den är så jäkla snygg!!! Fast det är nog tyvärr fler som tycker det...
AnnaGBG: Vi är också i köpartagen. Vi bjuder just nu på ett BR-radhus och det är bara vi och ett par till kvar. De börjar dock tveka nu och vill tänka över helgen!!! Det pirrar rejält i magen kan jag säga! Vi missade ett likadant hus för 2 v sedan....i samma omr så Nu fasiken!!!!
Åh, vad kul! Lycka till!!! Vi ska lämna bud på måndag, men det är ju MASSOR av folk som är intresserade, så troligen har det skenat upp i taket redan då Vå får se... Det är så låg månadskostnad så vi kan ju gå med på ett ganska högt pris....
Hoppas att det har gått bra med budgivningen. Vi fick tyvärr inte radhuset, men det är bara att hoppas att det kommer fler!
Usch, så synd!! Själva är vi mitt i... Vårt bud är just nu det högsta men det lär INTE stanna där. Vi får se hur länge vi hänger med... Det är så jäkla snordyrt här. Vi är uppe i 3,6 mille på en lägenhet på 110 kvm i centrala Gbg...
*Håller tummarna*
Hmm, budet är uppe i drygt 4,1 miljon så vi har dragit oss ur Herregud! Det är trots allt "bara" en 3:a... Och vilket slott man kunnat få för 4,1 mille någonannanstans i landet...