Är H&M:s amnings-BH:ar bra?
Eller ska man satsa på något annat märke?
Eller ska man satsa på något annat märke?
Nej den är inget vidare tycker jag, köp bättre grjer, Svegmarks gör bra Bh. Svenskt
Nej, jag har en som jag tänkte sova innan bebben kommer, men den sitter jätteilla. Folk har rekomenderat Triumpf istället däremot, dom ska inte vara så mkt dyrare.
Jag tycker inte att de är så bra, men då de är billiga så köpte jag två tre att ha på dagen, man får ju tvätta hala tiden och det är bra att ha i omlopp. Jag satsade på en dyrare, och bättre, triumph för 300 kr, den är den bästa. Men HM:s är bra som slit och släng. Köp åtminstone en bra. Lindex säljer triumph. Kram
ok! Hur ska en bra amningsbh vara?
jag tycker att hm är bra. har inte så stora bröst så jag kanske har lite lägre krav vad gäller stöd.
Jag tyckte inte H.Ms ammnings behåar va bra alls, de är så lågt skurna på nåt vis så tuttarna ramlade ur hela tiden....iallafall på mig.
Jag tycker att lindex har jätte bra amning bh:ar
Hoppas att du hittar någon som passar
H&´s ammnings bh tyckte jag fungerade bra men jag tror att det beror på om man har stora eller små bröst.. själv har jag inte så stora så jag behöver inte ha jätte mycket stöd!!
jag har små bröst men H&M´s amningsbh var det värsta jag nånsin provat kan jag säga.....köpte rejäla superbra på åhlens i stockholm och fick jättebra hjälp att prova mig fram till rätt
märkena heter abecita och triumph
Hm:s amningsbehåar är hemska tycker jag. För tunna axelband som inte orkar hålla upp bysten och konstiga kupor där tuttarna trillar ut. Köpte 2st för att komplettera mitt gäng med dyrare amningsbh-ar men fick slänga dem...
Mitt tips är att köpa "riktiga" amnings-BH. Visst de koster 300-400 kronor men det är så skönt och praktiskt att ha bh:ar som funkar och de håller sig fina länge
Jag har inte använt hm´s men provade ett par och de satt så illa och såg ut som strutar så de struntade jag i. Jag köpte ist på Kappahl, vilka jag tyckte varit jättebra. Men det är ju olika vad man är ute efter. Jag måste absolut ha bygel annars trivs jag inte och det har den från kappahl som jag köpte. Jag trivdes jättebra med den och tänker köpa likadana nästa gång. Dessutom var det bra pris.. 149:- tror jag men jag köpte när de hade alla bh:ar för 99:-.
Jag kan inte ha hm's bh'ar oavsett... deras storlekar börjar på 75... Jag behöver 65 lr 70...
Jag köpte en abecita amningsbh. satt som en smäck. kostade väl 399:- tror jag, men klart värt det. Sen använde jag mjuka toppar typ sportbh's. fungerade bra för mig.
Kan också rekommendera Triumph
Jag tycker H&M's är värdelös!
Sitter inte alls där den ska.
Håller inte upp och ger inget stöd.
Jag har en "dyrare" variant Anita tror jag den heter.
Hur bra som helst!
Tror den finns i babyproffsaffärerna och på barnens hus ochså.
Jag har så små bröst (snyft) så för mig var H&M's BH:ar fullt tillräckliga......fast jag funderar på att köpa några mer flärdfulla nästa gång!
Jag köpte en HM, bara för att den var på rea. 29,50 är den värd men inte just mycket mer. Då är min Swegmark i funktionsmaterial mycket bättre, den sitter bra, torkar snabbt och har rejäla axelband, vilket ät skönt trots att jag knappast är någon bystdrottning. Då får man stå ut med de där löjliga påsydda löven som envisas med att sticka upp ur urringningen på tröjan ;)