• Linnie Pinnie

"Utrensningskur"?

Är det någon som testat på någon sådan kur som finns ex i Hälsokostaffärerna och som är tänkta att rena kroppen? Ofta också med viktminskning som följd...
    Ngn som kan rekommenderas?
    Har inte lyckats med min ambition att ge järnet för att bli av med alla extrakg innan jag försöker bli gravid igen (som jag vill bli inom en snar framtid), men tänkte att ett sådant "projekt" kanske kan göra så att man blir mer motiverad, kommer igång... =)

• Svar på tråden "Utrensningskur"?
  • My Lovely Little Lumps

vill med veta vad det finns för utrensningskurer bra o börja med det när man ska ned i vikt ju! *nyfiken*

Älskar mina underbara söner ღ Lukas ღ Jonathan ღ
  • LinnaLi

Det finns exempelvis tonidraine och biodraine. Naturapoteket har även en egen sort.

• Linnie Pinnie

Puff... har precis stoppat i mig en massa kolor, så nu bara måste det få ett slut... =)

• LinnaLi

Grejen med allt utrensande är ju att försöka få bort mycket av slaggprodukterna, det är ju inte ett viktminskningspreparat i sig. Men det är klart att man kan få igång cirkulationen i kroppen samt få en bättre förbränning om man kan rensa kroppen. Man samlar inte heller lika mycket vätska i kroppen om man gör en utrensning då och då.

• My Lovely Little Lumps

LinnaLi precis det är det jag är ute efter iaf känner att min kropp behöver en utrensning! hde jag vågat hade jag gjort en tarmsköljning med.

Älskar mina underbara söner ღ Lukas ღ Jonathan ღ
  • LinnaLi

Finns både flytande och i tablettform, personligen tycker jag att det är lättare med tabletter.

Svar på tråden "Utrensningskur"?