till oss som älskar cubus!
jag älskar kläderna på cubus! köper till min son därifrån ibland och till mig själv. tycker kläderna är så bra kvalite, mycket bättre än typ hm men ändå så är dom nästan billigare.
jag älskar kläderna på cubus! köper till min son därifrån ibland och till mig själv. tycker kläderna är så bra kvalite, mycket bättre än typ hm men ändå så är dom nästan billigare.
Måste säga att de har överraskat mig stort Cubus!! Jag har tyckt att kläderna verkat så tunna och fula på bäjbisen, men så köpte jag och insåg att det inte alls var så!! Hon har en body på sig idag därifrån
Men tyvärr måste jag ändå säga att jag föredrar Kappahl, Lindex och HM
hur ser kläderna ut? Aldrig hört talas om det
Jag gillar deras kläder. Speciellt jackor till tjejer
Jag som avskyr pasteller höll på att bryta ihop när jag kom in på Cubus babyavdelning Men de kanske har lite roligare kläder för lite större barn? Jag var i alla fall på jakt efter en omlottbody i storlek 68 och det fanns bara där så jag tog den fast den var mintgrön... blää...
cubus finns tex. i t-centralen, farsta centrum osv. gillar då dom har lite speciella kläder. gillar kläderna till kvinnor oxå! har köpt flera toppar därifrån som är så bra kvalite! lite tjockare material liksom inte som hm kan ha ibland för dom e som trasor. och man får 2 långärmade toppar för 149kr!
Helt genom hemska kläder överlag måste jag säga. Plottrigt o glittrigt till tjejer och så fruktansvärda kläder med tryck till killar så jag mår illa. Ursäkta men jag måste få detta sagt. Undrade just VEM som handlar där öht.
jag gillar också deras kläder skarpt
köpte Lukas vårjacka och mössa där bl.a.
kul att det finns lite annat att välja på än POP:s tråkiga randiga och de andra vanliga HM, KappAhl och Lindex, visserligen gillar jag HM:s barnkläder också men som sagt det är kul att det finns lite annat med