var köpa pall med förvaring? (till en hall)
har rätt liten hall, måste hitta smarta lösningar. för sitta vill man kunna göra i hallen.
har rätt liten hall, måste hitta smarta lösningar. för sitta vill man kunna göra i hallen.
Titta hos Ikea
Mio har en liten byrå som det blir en pall av nedersta lådan när man drar ut den, jag är själv väldigt sugen på den
howyoudoin- har du länk till den??
Ett tag tänkte jag på denna-www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&storeId=2&langId=-11&productId=16119
men hur tål den att sitta på??
ah! cleo..på mio, den va ju väldigt fiffig!
Vet inte hur man gör för att länka men kolla på www.mio.se hallmöbler byron heter cleo
vi har jättedåligt me förvaring. så jag köpte HOL förvaringsbänk hos IKEA. den finns både som vanlig fyrkantig, 249 o som avlång, typ bänk, 449 kt. vi köpte som sagt bänken, o jag har en lammfäll på, o en avlång kudde på. ser ut som en soffa!
lycka till!
www.ikea.se
Varför inte bygga något själv. Min sambo har byggt en hallmöbel i björk med ganska bra förvaring. Finns att kika på i mitt galleri.
Du vill inte ha förvaringsboxen HOL från IKEA?
Vi har en "sittbänk" i oljad ek med fårskinnsklädsel och fyra lådor från www.olbydesign.se (finns under produkter/låg förvaring/Ladan 1-5)
Jag håller på att göra om i hallen och ska ha två fläktskåp med ben från Ikea, på det en stoppad dyna. Då får jag både sittplats och förvaring.
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15576&catalogId=10103&storeId=2&productId=21882&langId=-11&parentCats=15576*15720*15726 (Hoppas länken fungerar.)
asså det blir en hol fr ikea den verka toppen...
men sen då vad ska man ha för skohyla?(vill helst ha ett skobleck som man hänger en bit ovan golvet)..hatthylla? krokar+hylla, korgar?
hjälp?