Vilket är värst
Vad är värst....????
Vad är värst....????
Gallsten har jag haft problem med, och har 6 år efter operationen fortfarande problem med gallkramper ibland. Vid ett anfall tuppade jag av helt av smärtan och blev förd i ambulans till sjukhuset... Jag har svårt att tänka mig nåt värre, skulle vara tandsten då *haha* Nej men tandvärk...
Det står nog mellan de två översta, men jag har varken haft det ena eller andra, så jag vågar inte rösta!
Åhhh glömde tandsten...
aj aj aj
Gallsten definitivt. Jag har haft både njursten och gallsten men gallstensanfallen är tamme f-n värst då det är nästan helt oanmält och som att föda barn utan något positivt efteråt - smärtan kan jag bara beskriva som sådan - alltså värkar som när jag fött mina 2 barn förutom att den smärtan "glöms" bort på en gång men det gör inte gallstenssmärtan.
Sten i maten...
har aldrig haft njursten eller gallsten ...
gallsten, my gooood...opererade bort gallan för några år sedan. Den smärtan som man har vid gallsten är helvetisk, går inte att beskriva så ont det gör, men nu är den borta för alltid....*pust*
Sa faktiskt till min man att om det gör hälften så ont att föda barn som det gör ont vid gallstensanfall så är det en baggis att föda barn observera att jag inte fött barn så jag får väl äta upp det kanske
Gallsten
Har suttit och hållt handen på min pappa när han hade njursten och vågar nog påstå att det knappt kan finnas värre... Hua! *ryser*
usch...snälla,blää..jag har precis gjort en akut operation å tagit bort hela min gallblåsa å en massa gallstenar.men jag har oxå haft njurstensanfall...å där fick jag ju anfallet å det var det värsta.men en gallblåsa operation fyy vad ont man har efter en sån.dom som röstade på att en sten i maten är värst å som inte haft njursten eller gallsten.neej ni skulle hellre ha velat svalt en sten imaten än att ha gall,njursten
ta hand om er!!!
Jag borde kanske inte röstat eftersom jag inte har haft nån utav stenarna, men jag har fått för mig att njursten är värst. Men gallsten verkar inte heller kul. Stackars er som har haft detta!
jaa.både och.men smärtan var i buken.usch man var ju som en invalid ju! jag kunde inte prata nästan eller skratta gjorde så fruktansvärt ont.å mådde illa hela tiden fyy..
man kunde ju bara ligga på rygg oxå...å en massa slangar hade jag i magen som låg vid mitt revben under å vid min lever. å det var inte roligt ska jag säga när dom skulle dra ut dom där dreneringsslangarna sen AAAAJJJJJJ... ....
nu blir det smala linjen hela livet för mig sa läkarna inte mycket fett eller socker å där med basta
Gallsten det har jag haft och gör jävligt ont... Tur att gallblåsan är borta nu den var full av små grus så dom tog bort allt.... snart 3 år sen... Har inte haft några problem sen...
Har inte råkat ut för någon av dem tack och lov men jag tycker nog att sten i maten är ganska lindrigt ändå och lättåtgärdat...så jag bara valde ett av de andra två