Nån som har köpt tapeter på rusta ?
Har suttit och kollat och hittat en hel del fina tapeter på rusta för 89 kr rullen eller om det var 84 kr rullen. Undrar om nån har köpt några tapeter där och som tycker att dom är bra ?? Vi ska prata med hyresvärden idag och jag håller tummarna för att han ska betala tapeterna. Har kollat runt lite och på andra ställen så får man betala om sina djur har försört något. En jobbarkompis till mig fick betala 4000 kr för att hennes katter hade rivit på tapeterna. Det är ju konstigt att vi ska behöva tapetsera och betala hela lägenheten för att den gamla hyresgästens katter har rivit på tapeteten i alla rum. Kommer att säga till hyresvärden att det finns säkert ingen som vill flytta in när tapeterna är så sönderrivna. Jag vet att lägenheten kommer att bli superfin bara vi byter tapeter. Ena katten har till och med varit på toan och rivit. Men jag får sätta upp nån liten tavla eller krok och sätta en handduk där. Men i värsta fall att vi får tapetsera och betala själva så ska jag nog köpa tapeterna på rusta så att det blir så billigt som möjligt. Kram Iza !