Vilken skötväska ska man köpa?
Någon som har nåt bra tips på vilken skötväska man bör köpa och ungefär vad de kostar?
Har alla en sån särskild skötväska eller går det bra med vilken väska som helst?
Någon som har nåt bra tips på vilken skötväska man bör köpa och ungefär vad de kostar?
Har alla en sån särskild skötväska eller går det bra med vilken väska som helst?
det finns jättemånga bra skötväskor i handeln, de allra flesta passar nog på att köpa till skötväska när man ändå handlar vagn, men det kan man ju givetvis också köpa separat, finns att köpa i barntillbehörsbutiker, men även t.ex. på Gekås i ullared och säkert en hel del andra butiker och webshoper
man måste absolut inte ha en särskild skötväska, det funkar egentligen med vilken väska eller ryggsäck som helst
fördelen med att köpa en särskild skötväska är ju att det finns många fack för blöjor, nappflaskor och annat som man behöver ha med sig och ofta finns det också en integrerad skötdyna ifall man skulle behöva byta blöja utan ett skötbord i närheten
ska och ska... man köper en väska man känner passar ens egna behov bäst skulle jag säga du kan ju börja med en vanlig väska och köpa en skötväska senare, t ex, om du känner att det behövs.
jag har beställt en skip hop duo från usa eftersom jag gillar den utformningen den har. den har många olika stora fack och en lös skötbädd vilket jag gillar, medan andra föredrar en sådan man vecklar ut. allt efter tycke och smak
Jag har en Babybjörn den hårda och lite runda...
Den är jättebra och rymlig och tålig...
Praktiskt och lättöverskådlig
Dessutom ett bra andrahandsvärde
Finns o köpa på Tradera billigare än i handel.
Jag har också babybjörnen som Supermamsen har, jag tycker att den är jättebra, men lite klumpig ibland.
Jag tycker att skötbädden är super, man har allt till hands när man behöver det. På sidan av skötbädden finns det praktiska fack för blöjor och tvättservetter och sånt bra.
Jag ska nog köpa en polar o pyret-väska, som jag kan använda efteråt oxå. Men visst kan man ha vilken väska som helst. Det som egentligen behövs mest är väl ett plastat underlag som bebben kan ligga på och som går att tvätta. Jag såg att det fanns ett sånt på www.babyland.se/frameset.aspx för 129 kr (?) eller så kan man sy ett eget "örngott" av plastad frotté från Jysk till en tunn skumgummimadrass.
Lycka till
Länken funkade inte så bra... Underlaget finns under Barnvagnar - skötväskor
Jag har beställt en Skip*hop-väska, vet ej så mkt om den men tyckte den verkade bra...lite dyrt för att bara ha blöjor i men. den kostade 695:- tog en svart till våran vagn för att det skulle bli lättare å matcha. Men det va en del bra fack i å även ett liggunderlag till.
Jag hade en Björn Borg vanlig axelremsväska. En rosa Nu har jag köpt en SHIP HOP.
Vi köpte en Skiphop i USA då den verkade vara lagom stor och dessutom väldigt snygg. Tyvärr gick båda blixtlåsen sönder efter några dagar. Om jag fick ett måndagsex eller om de generellt har dålig kvalité vet jag inte.
busigt.se/index.php/manufacturers_id/18
shop.barnbutiken.net/shop/shopdisplayproducts.asp&cat=Sk%F6tv%E4skor
zova.jetshop.se/
etradeit.se/catalogs/Kids/Skota/Skotvaskor
www.babystugan.com/index.php
www.bonti.se/shopcart/vaskor.htm
www.1klass.se/E-handel/LeftFrame.asp
www.babybjorn.se/index.asp
URSNYGGA SKÖTVÄSKOR BARA PLÅNBOKEN SOM KAN AVGÖRA ..
VEM MAN VILL HA....
Tack för alla era tips!
Jag ska får helt enkelt ge mig ut och titta på dem och se vem som passar bäst för mig!
Jag har precis fått hem min skiphop duo och är supernöjd! Har ju iof inte börjat använda den än....
Kan tipsa om att Ordning och reda säljer en skötväska som ser nästan likadan ut, iaf på bild. Kostar 595:-. Kanske värt å kolla upp?
Har köpt den jättefina svarta från Polarn, kostade 595, jättefin och verkar mycket bra och praktisk
Hej! Titta på Polarns O. Pyrets, hur bra som helst!
Jag har också köpt polarn och pyrets skötväska. Den verkar jättebra, ett minus dock, är att det inte finns "öppna fickor" på utsidan av väskan. Ni vet för det där snytpappret, tutten och allt annat löst som man vill ha till hands...
gr8x Traveller deluxe är suverän när man är på språng på ställen där det inte finns tillgång till bra ombytesplats/skötbord, massor av förvaringsfickor som man lätt kommer åt vid blöjbyte, kan bäras på axel, i hand och på ryggen, samt lätt hängas på vagnen. Inte så dyr, ca 599 hos ngr online-butiker. Kolla på www.spacebabies.se för återförsäljare.
Även OiOi har supersnygga varianter som ser ut som vanliga väskor och som kan användas som sådana när de inte längre behövs som skötväskor. massor av förvaringsutrymme, skötbädd, flaskvärmare, osv osv. Kolla på www.minandmine.com för återförsäljare.
Ett tips när man köper skötväskor: Kolla in dem i en vanlig butik, och köp dem sedan ofta billigare på nätet!
Jag köpte ingen sån där riktig skötväska. Kanske mest för att jag blir lite allergisk mot allt sånt där som man "ska" ha! Jag har en ryggsäck i giraffmönster istället som jag tycker är jättesöt =) Får plats med blöjor, ombyte och allt sånt där man kan tänkas behöva. Köp en väska du tycker är snygg helt enkelt. Spelar inte så tor roll om den heter just skötväska eller inte!