Present 2 årig tjej??
Ska köpa present till min bästa väns dotter, och jag behöver lite tips från er på bra grejer för en 2 åring.
Ska köpa present till min bästa väns dotter, och jag behöver lite tips från er på bra grejer för en 2 åring.
tågbana
puzzel
pippisaker
lego
rittavla
du kanske kan hita något här?
www.bluebox.se/
Pussel, böcker, kritor/färgpennor, "trottoarkritor", sandlådesaker, sagoband, kryptunnel...ja, det var lite tips.
Docka!
Den mest uppskattade present som vår två åring fick var sin trehjuling. Jag vet inte hur mycket pengar ni skulle lägga men det är ett förslag. Böcker dvd - film er ju något som alltid går hem. Men vår två åring älskar att skapa saker av t.ex toarullar. Tillbehör till det som t,ex kritor, papper , sax osv. Dessutom kan jag rekommendera ett jätte roligt spel som är från 2 år. Vår lille fick det i 2 års present och han fattade galoppen direkt. Spelet heter SMÅ ANKUNGAR från TACTIC. Det innehåller inga smådelar och är gjort för de allra yngsta. En plånbok var väldigt uppskattad också, den köper han sitt lördagsgodis och bok med varje vecka. Det var lite tips och ideer från mig!!!
Lycka till med presenten !!!!! MVH Desse
Tack allihop för era förslag, nu blir det inga problem att hitta nått i morgon.