• vi två vill blir 3

Ni med 180 madrasser

Jag och älsklingen har köpt en ny säng 180x200 som vi gärna vill ha upp snart. Men vart kan man köpa hela 180 madrasser? vill inte ha två 90 madrasser,är obekvämt. Ska inte kosta allt för mkt men det gör dom ju.

vad har ni för madrasser och vad kosta dom? vart köpte ni dom?

Någon sida på nätet man kan köpa ifrån osv?

• Svar på tråden Ni med 180 madrasser
  • Vem där

Ska du ha resårbotten med bäddmadrass eller skumgummimadrass?

Vi har två 90 resårbottnar och en ganska tjock 180 cm bäddmadrass för en 180 cm resårbotten är ganska otymplig att hantera om man ska flytta eller möblera om eller så.

• Lola Jämtland

Får jag komma med ett tips?

Tänk på att en så stor madrass kan vara klurig att tex bära upp för en trång trappa...
    Satsa istället på 2 90s plus en 180s tjockare bäddmadrass på.

• Lola Jämtland

Tarax o jag hade visst samma tanke.

• idiblon

Haha... Jag tänkte, har folk verkligen 180 st madrasser? Var tvungen att klicka in och se! *Lämnar tråden igen*

• Vem där

Lola, vi har varit med förr du och jag

• Lola Jämtland

Tarax

Uppenbarligen...fast jag hade bara en 160s madrass....

• Theresa1

Haha, jag tänkte precis samma sak... Jag trodde att du efterlyste fler som ägde 180 st madrasser, eller först tänkte jag att du överdrev och bara drog till med en siffra på skoj (som symbol för alldels för många madrasser hemma) Jag trodde du skulle ge eller efterlyste tips på vad man kunde göra med alla...
    Pyssel eller heminredning typ.

Jag inser ju nu att jag är ovanlgt puckad idag *haha* avlägsnar mig nu och funderar vidare...

• vi två vill blir 3

det är lugnt lät lite konstigt det där med 180 madrasser.

Jo men vi har hiss i vårt hus. Om man har två 90 bäddmadrasser och sen en 180 på där,åker man inte emellan då? tänkte på 2 90 madrasser sitter inte ihop och vi vill ju inte åka emellan där,om ni förstår hur jag menar :)

• kidA

haha.. jag undrade oxå vem tusan som har 180 st madrasser.. o var tusan förvarar man så många liksom? en herrgård fylld med madrasser typ eller?

stolt mamma till agnes 000729 och noah 060206
  • Runguska

Jag tänkte också 180 (stycken) madrasser och fick genast upp en bild från Simpsonavsnittet där Homer får en gratis studsmatta och unkarlshotellet som skänker gamla madrasser Hans tankar om ett "Homer-land" där barnen kryper runt i ett slott av unkna madrasser...

mmmm. trött så här om kvällen.

Svar på tråden Ni med 180 madrasser