• Petrar

Skrindor på Kolmården?

Skall till Kolmården i helgen och undrar om någon vet om det finns skrindor eller vagnar att hyra /låna där? Kan vara skönt att slippa släpa med den egna vagnen.

• Svar på tråden Skrindor på Kolmården?
  • KvastHilda

Om det finns barnvagnar vet jag inte, det var länge sedan jag var där. Men jag vet att det finns vanliga "kärror" att hyra som man kan dra både packning och barn i. I alla fall om det är ett lite ""större barn, inte spädisar kanske...

• Petrar

Oki, med skrinda menar jag en sådan trävagn med fyra hjul att lasta både barn och packning i .

• Ulli

Hej.
    Var på Kolmården förra helgen. Vilken hit för barnen. Att åka in på safariparken var toppen. Missa inte heller delfinariet, att rida kamel och tänk på att det finns en pool för barnen så badkläder är en god idé. Tycker lite synd att allt kostar. Vi åkte linbana runt parken, det var uppskattat av de större barnen.

Jagt såg inga träskrindor men dock vagnar med två hjul på mitten, kunde fungera både till barn och matsäck.

Ha det jätte roligt.

Vi hade tvådagarebiljett och sov över på Vildmarkshotellet, det kan nog bli stressigt att hinna med allt på en dag.

• Petrar

Tack för tipsen Ulli, får väl ladda stora plånboken så att vi kan njuta fullt ut!

Svar på tråden Skrindor på Kolmården?