• Jessika81

Sollentuna, Upplands väsby, Märsta!!!!

Skulle va kul att träffa andra mammor som bor i Sollentuna, Väsby eller Märsta.

Kanske vi kan ta en fika på stan, eller lämna gubbarna hemma och ta en barnfri kväll på krogen

Själv heter jag Jessika är 25 år, har två barn på 7 och 3 år, och är gift med Fredrik 28 år.

• Svar på tråden Sollentuna, Upplands väsby, Märsta!!!!
  • susku

Hej hej! Jag är nyinflyttad i märsta/valsta!
    Är 20år, och har en dotter på 9½mån. Är ensamstående.

Så jag hänger gärna med på fika, ifall det blir nån utekväll kan mormor ställa upp som barnvakt.

//susku & minya

• Linniz

Hejhej! Bor i Väsby, har en som som är född 11/1 06, hänger gärna med på grejer

• susku

Linniz: yeey, äntligen nån som svarar! hihi...
    Ska kika in på din sida nu!

• suntrip

inga pappor här? har en dotter som är född 25 januari 06

• J N

hej hej! jag bor i sollentuna och är väldigt intresserad av att träffa nytt folk å ha lite kul fika som krogen :D! jag har 2 döttrar en 2½ å den andra 4 månader den 24 maj!
    / jessica nathalia och izadora

• Nina svalan

Kul, är själv gravid i 20v dvs jag väntar bf den 20/10-06... jag vill vara med på ett hörn , hör gärna av er.

• Jessika81

Va kul att några har svarat. Vi har flyttat så jag har inte haft tillgång till internet på ett tag, det är därför jag inte har skrivit. Vart bor ni allihop? Själv bor jag i Sollentuna, närmare bestämt Norrviken. Jobbar just nu ute på Arlanda. Vad gör alla ni andra? pluggar? jobbar?

• MissLilo

ansluter mig xå....e 23 år, gift....o mammaledig.
    har dorrern på 19 månader o sonen på 3 månader.
    bor i upplsnds väsby

• suntrip

tjena 28 år arbetslös/Pappaledig 1 månad om en vecka då mamman ska jobba. Bor i väsby

• Dessie

Lilla jag bor inte "på dessa ställen" men jag & min familj är ofta i Väsby och hälsar på svärfar - min man är född & uppvuxen i Väsby.

Svar på tråden Sollentuna, Upplands väsby, Märsta!!!!