• Kejo

Handla kläder på postorder?

Någon som brukar handla kläder, underkläder, skor etc på postorder? Vilket företag brukar ni vända er till? Hur är det med storlekarna där ni handlar? Är storlekarna som "vanligt"?
    Jag har inte tid att gå ut och handla så jag tänkte prova detta.
    Vad finns det för postorderföretag/web-shopping? De enda jag känner till är H&M, Ellos, Halens och Josefsson. Har en känsla att de tre sista är lite åt det tantigare hållet, eller är det en myt?

Hade inte tänkt handla dyra märkeskläder, utan är ute efter produkter i mer normal prisklass.

Hoppas att det finns någon som har lite tips på detta.

Tack å bock

• Svar på tråden Handla kläder på postorder?
  • getingmidja

Det där med att de tre sista skulle vara tantiga...ja, jag vet inte om det varit så men tycker det känns som en myt.
    Jag har nog mest handlat från Haléns, men även från H&M samt Ellos.
    La Redoute har jag kikat på, men tycker de håller lite för hög prisklass...iaf för min plånbok.
    Det som är fördelen med att skicka efter kläder är att det alltid går att skicka tillbaka, om man inte är nöjd!

• Trinity78

Jag har handlat på H&M Rowells och Josefssons och varit nöjd. Fast på senare år har H&Ms storlekar blivit mycket mindre samt att de inte längre har BH:ar i D-kupa, vilket är väldigt irriterande.
    Josefssons kläder passar min kropp bättre men är lite tråkigare/enkla än H&M.

Reality is a bore
  • Kejo

Pluttmaja och getingmidja,

Tackar tackar för snabba svar. Antar att jag ska kolla in utbudet innan jag klassar dem för tantiga
    Laredoute hade jag glömt att de fanns, tack för påminnelsen. Ska kolla in deras utbud

• Kejo

Och tack Trinity78 också naturligtvis. Hann inte se ditt inlägg när jag svarade på de andra

• Kejo

Och tack Trinity78 också naturligtvis. Hann inte se ditt inlägg när jag svarade på de andra

Svar på tråden Handla kläder på postorder?