• Ofeliaa

Utomkvedshavandeskap.

Undrar om det finns flera som har haft utomkvedshavandeskap?
    Jag har haft 2 st + 3 st missfall men är idag mamma till 3 st egen gjorda barn.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:00:45:
    Ville bara tillägga att först gången fastnade det i höger äggledare och nästa gång i vänster men trots det har jag aldrig blivit skrapad och när jag vart opererad sista gången så såg dom att höger äggledare inte funkar längre så med 1 äggledare fick jag mina 3 barn.

• Svar på tråden Utomkvedshavandeskap.
  • Yrslan

Har oxå haft 2+3missfall. Har sex barn.

• Hene

Hej samma här 3 missfall och 2 utomkveds.. Genomgår just nu min första Ivf behandling..Eftersom de tog bort mina äggledare. Hoppas verkligen på barn denna gång..Det e verkligen skönt att läsa om er som har barn trots missfallen å X:en
    Kram på er!!!

• greta67

Hej!
    Haft 1 missfall och 2 utomkveds. Dom tog bort båda äggledarna . 1:a pga kärltrassel i 2:a pga att den sprack.
    Har fått en dotter med hjälp av IVF.
    Hoppas på syskonförsöket i höst!

• Hene

Till Greta: Vad härligt att höra att det lyckas med IVF Trots att man e äggledarlös.. All lycka till dig med syskonförsöken

• Cicciliona

Jag har haft ett missfall och ett utomkveds. Har idag en underbar son men längtar efter syskon. Har nu bokat tid för ivf.
    C

• tiamant

Hej! Jag opererades för X i början på mars i år och dom tog min ena äggledare. Har en son och vill få till ett syskon till honom så snart som möjligt. Fast jag vill ha många fler barn, så jag hoppas att jag kommer att bli gravid utan problem i framtiden. Minst tre barn vill jag ha, gärna fyra. Min sambo vill ha sex barn. Det ger hopp att läsa om er som har lyckats bli gravida efter X.
    Kramar

• eve82

Jag har haft ett MF och ett X...är totalt livrädd för ytterligare ett X....

• Hene

Hej EVE!! Jag var oxå livrädd för ett nytt X efter min första operation men försök att inte tänka på det..det är lätt att säga det vet jag men jag har varit där så jag vet.. men tänk nästa gång kankse det går vägen då går du med stor mage till vintern ska du se!!
    Skulle det nu bli ett X så kan jag säga att andra operationen var inte ett dugg lik den första den var mkt bättre för då vet du hur detgår till och hur det var..
    och när man är i det så klara man det, det e bara att man e livrädd innan för att det ska bli ett X och det är jättejobbigt jag vet!!
    Jag önskar dig all lycka
    Storkramen Hene

• Mig

Hej!!
    Har nyss opereratsakut för ett X. Har massor med frågot som ni kanske vill svara på.

Mig

• Hene

Hej Mig! tråkigt med ditt x men har du frågor så fråga på .sj har jag gjort 2 x
    Kram

• Jessie Foxx

Jag har haft ett utomkvedshavandeskap där de tog bort min högra äggledare för ca 2 år sedan.

Har inte blivit gravid efter det så jag funderar på att söka hjälp nu...

• Julifru

2 utomkvedshavandeskap 0 bebbe än..

Svar på tråden Utomkvedshavandeskap.