Puregonkur nr. 3
Hej hej! Började på min tredje Puregon behandling igår. Tar 75 per dag. Finns det fler puregon tjejer där ute?
Hej hej! Började på min tredje Puregon behandling igår. Tar 75 per dag. Finns det fler puregon tjejer där ute?
Jagg här har du en puregontjej
Väntar in bim i helgen.. Antingen får man ett plus, men det tror jag inte. Annars är det bara att börja spruta igen nästa vecka... Jag tar 50 ie om dagen.
Då håller vi tummarna på att det går bra=)!!
Har du tagit många kurer? Det blir den tredje för mig. Förra gången hade jag två blåsor som såg bra ut. Det är första gången det har blivit resultat med blåsor.. Har gått på pergo utan någon som helst framgång. Så det känns som man kommer lite närmare. Har du också pco?
Hej Nettan!
Jag vet inte hur många kurer jag får ta? vi får hoppas att det räcker med 3!!
Jag hade inte heller äl under mina pergo kurer. Jag började på min 3 dag. Fick inte tag i min doktor förrän igår. 19 mm var din blåsa, det är ju bra!! Jag tror att mina var 16 men jag är inte helt säker?? Jag tog 75 fyra dagar resten 50. Nu är det 75 hela tiden. Får hoppas att man inte blir överstimulerad.... Jag är själv trilling så man blir ju lite orolig.
Min mamma hade också pco och fick hormontabletter!!! Favorit i repris!! Men jag vet att de har bättre koll nu för tiden.