när "kom" er mage/tvillingmage?
Hmmm, börjar bli lite nervös.
Väntar tvillingar och är nu i v 15 eller rättare 14+1. Ännu har jag ingen egentlig mage ännu. Har just surfat runt på nätet och tittat på tvilingmagar och min mage är inte ens i närheten av hur stora andras magar är.
Var på VUL och UL i v 12 och då var allt bra och man såg båda bebisarna hur bra som helst. Kan ju tillägga att min mage inte är "platt i normaltillstånd" men något borde väl börja synas. Sen förra veckan känner jag mig inte speciellt gravid heller, allt illamående och trötthet är som bort blåst, vilket är bra men... Detta är min andra graviditet så dom brukar väl säga att man blir "större" andra gången oxå.
Hoppas att jag bara oroar mej i onödan....
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-16 12:56:38:
Tack Spaceray! Vet faktiskt inte hur denna tråd kom upp igen. Kollade mailen idag och såg att det kommit nya inlägg på tråden så jag måste ju kolla...
Som sagt mina misstankar visade sig vara sanna, helt offatbart! Det är obehagligt när ens \"magkänsla\" stämmer, speciellt när det gäller tråkiga saker. Det börjar kännas bättre nu och hjärnan har accepterat vad som hänt. Ska snart på efterkontroll och får då veta vad patologen \"hittade\" vid undersökningen av twinsen och ifall det fanns nån orsak till vad som hände.
Jag önskar alla er andra lycka till med era magar och era små knyten! Jag kommer förhoppningsvis snart igen....
Terese