• Stampe

Tips på present till 50 åring önskas!

Vad köper/ger man till en mamma som fyller 50 och har allt??
    Har kikat runt som en tok på internet, men hjärnan står helt still. Så tips snälla !

Försökte hitta liknande trådar i de äldre inläggen med sökfunktionen fungerade inte , så jag gör ett försök här .

• Svar på tråden Tips på present till 50 åring önskas!
  • Henrik28

Spahelg.
    Presentkort på massage.
    Viner
    badbomber

• eljo

vi gav min pappa en BALLONGFLYGNING i 50års present å då passade vi på att följa med själva å då blev det en familjeutflyckt också.

• Birgitta2

En upplevelse funkar alltid. En ballongtur? Som Henrik28 sa: SPA-helg. En liten helgkryssning (Oslo eller Åbo eller nåt). Eller presentkort på fotvårdsbehandlingar (sköööönt!!).

Tja, några tips

• Blåkråka

en upplevlese av något slag

• eljo

HaJoMi:
    Tar aldrig dina förslag slut?!, (du hjälpte mig med 30-årspresent, som blev ottoligt uppskattad också TACK)

• HaJoMi

En stor korg med favoritsaker under åren i ny upplaga, t ex En viss barnsaga, skiva, godissort, blomma, tidtabell från den staden hon åkte buss till killen osv.

• Stampe

Tack för alla svaren!
    Som den förvirrade dotterna jag är så skrev jag självklart fel, hon fyller 51 . Det är pappa som fyller 50, men hans present är redan klar .

• Stampe

En morgonrock tror jag faktiskt inte att hon har . Eller så ligger den inklämd i någon garderob och är aldrig använd . Ett bra förslag!

• Henrik28

Jaha, fyller hon 51. Då kan hon få en virkad duk eller ett durkslag.

• Stampe
    Hihi..jasså då förvann alla andra alternativ .
    Känner ändå att jag skulle vilja ge henne något fint. Behöver inte kosta så mycket, men det gäller bara att komma på vad?
  • liza micke

ansikts produkter tex rengöring, peeling, mask m.m

Svar på tråden Tips på present till 50 åring önskas!