• Anonym (jelly)

Allergi av dildo?

Jag har en jellydildo och varje gång jag onnat med den får jag jättemycket klåda i underlivet dagen efter.. Kan jag vara allergisk mot den eller vad händer?

• Svar på tråden Allergi av dildo?
  • Lillan7704

Japp! Du kan vara allergisk mot materialet den är gjord av..
    Eller så kan det vara glidmedlet som du använder.. Jag tål tex inte siliconbaserat glidmedel.. Himla synd, för det är det bästa tycker jag..

• snokis

jag hade en rosa jellydildo förut, en som luktade körsbär eller vad det nu var för nåt, och den fick jag klåda av , förmodligen parfymen

• Anonym (Latex)

Jepp, kan vara latexallergi. Kanske du kan prova att ha latexfri kondom utanpå dildon? Låter knepigt, jag vet!

• Anonym (jelly)

Lite konstigt att jag inte får klåda samma dag dock.. men blir nog till att kasta den då.. had en liknand eförrut men hade inga problem..Kanke är något i själva färgen med..

• Lillan7704

Jag får inte heller klåda samma dag utan dagen efter, eller 2 dagar efter..

• Lillan7704

Men kasta den inte, testa med en kondom på den som Anonym Latex föreslog!

• Squeezetoy

Latex allergi är inte helt ovanligt. Testa med latexfri kondom innan du kasserar den.

OT
    Har en kompis som reagerar på latex och hon köpte en EU-moped, när hon köpte den var det svalt och hon hade alltid handskar på sig när hon körde. Sedan blev det varmare och hon började köra den utan handskar så fick hon klåda och blåsor i händerna. Så hon fick köpa nya handtag till moppen utan latex.

• Anonym (jelly)

Ja jag får klåda och småblåsor trodde det var svamp och brukar ge med sig efter salva.. men det skulle ju inte komma efter onani om det inte var allergi..
    Den får nog ligga i garderoben ett tag.. finns ju annat man kan använda istället..
    Jag har typ aldrig varit allergisk men verkar som jag har fått nickelallergi med OT för har klåda vid klockan med

Svar på tråden Allergi av dildo?