• Stumpan82

Vi som ska ha Emmaljunga Cerox

Vi som ska ha barn och har beställt Emmaljunga Cerox till våra små....Vore kul med flera som har beställt eller tänker beställa....

• Svar på tråden Vi som ska ha Emmaljunga Cerox
  • barn i USA

Vi har beställt Emmaljunga Cerox med mjuklift i "Sport Ruby" Vi är så nöjda med vårat val och kan inte hålla oss tills vagnen och bebisen kommer så vi får ge oss ut med våran supersnygga vagn!

• Rerre

Vi köpte en Emmaljunga Cerox förra året med mjuklift till. Är JÄTTE nöjd med den. Absolut det bästa köpet. Ni kommer att bli väldigt nöjda.

• Calibo

Funderar på den... Ceroxen har svängbart styre va? Bebis kommer i September, och tror att det blir en mjuklift till. Är det någon som vet om man helt kan ta loss överdelen på mjukliften? Vi kommer nämligen åka till Tahailand i December då bebis är 3 månader och vill ju då att den ska få ligga luftigt så att den inte blir för varm...

• Stumpan82

Calibo ceroxen har svängbartstyre och överdelen på mjukliften går att ta bort vad jag minns

• Nathalie32

hmm...och jag som har min ute till salu...kanske bättre då att köpa till en mjuklift? Vagnen i sig är ju toppen

• Liza Och Johan

Vi har oxå beställt en Cerox!!!Valde en sport carbon med mjuklift... längtar tills vi får hämta den Glad

• Ariel

När ska ni ha barn, tänkte på om man ska välja hård eller mjuklift (värme/kyla)? Vad gjorde att ni valde mjuklift? =) Vi ska ha i augusti. Gillar verkligen Cerox, men har inte bestämt än.

• Ariel

Vad betalade ni för Cerox med mjuklift? =)

• lindislinda1

Har bestämt mig för en cerox med mjuklift. Anledningen är just för att jag vill ha en vagn med mjuklift som att vi bor i lägenhet och för att det är svängbart styre. Färgen är jag inte riktigt säker på ännu, men måste bestämma mig snart så vi får en vagn till september.

Svar på tråden Vi som ska ha Emmaljunga Cerox