Påskkläder till barn 2-3 år?
Hej på er. Jag undrar om det är någon här som vet var man kan hitta påskkläder till mina barn 2 år och 3 år en kille och en tjej?
Hej på er. Jag undrar om det är någon här som vet var man kan hitta påskkläder till mina barn 2 år och 3 år en kille och en tjej?
Ta en gammal skjorta och kapa i ärmarna.. så de är ju bara att sy den till en mindre storlek.. sen ett gammalt förkläde...ett huckle ock så=) fantasin som sätter gränser =)
Tack Therese för svaret, skall kolla vad som finns liggande här hemma.
om man vill klä ut till kyckling, orange byxor, pants eller strumpbyxor, orange diskhandskar som tår på fötterna, vit tröja med ditsatta fjädrar, näbb i papp... barnen har oftast de bästa idéerna.
Jag har en super-söt kyckling/tuppdräkt till min son (15 mån), som jag hittade på Ebay. Den var som ny, trots att den såldes begagnad. Man sliter ju inte direkt på sånna kläder...
Det finns en bild i mitt galleri.
Tack så hemskt mycket för alla super bra tips. Jag har lyckats fixa ett förkläde och en schal (stavning?) till dottern, sonen skall ha skjorta och väst och låna ett Emil mössa/hatt och sambon är i skrivande stund på björkris jakt till dom två kvastarna han skall göra till barnen.