• Maddestumpan

Gratis godis hem i brevlådan=)

Vill du ha gratis godis hem i brevlådan, man betalar inte ens för portot.
    Gå in på www.sweetcollect.se/
    Perfekt för oss godissugna med runda magar=)

• Svar på tråden Gratis godis hem i brevlådan=)
  • Dessan

Gick på det där ett tag med sweet Collect. För att "få" godis måste man registrera sig eller beställa från annonsörerna där. Först när jag gick med sades det att man skulle få 10 godkännda transaktioner innan något godis skickades, sen när jag var uppe i 8 så höjdes det till 25...... har nu hoppat av för det verkade vara bluff & båg.

• S vali s

Bluff och båg, det räcker ju inte med att bara "klicka" man måste ju registrera sig eller beställa ngt precis som Dessan skriver och då blir det ju inte direkt gratis

• stockholmstjej79

Fick då inget gratis godis när jag reggade mig där o det var för ca 4 veckor sen

• getingmidja

Jag gick också på det, godisråtta som man är.
    Märkte dock väldigt snart att det inte bara var och håva hem godbitarna, så jag gick snabbt som attan ur klubben igen. *S*

• Maddestumpan

Okej, jag blev medlem i veckan där, men man behöver inte köpa något, bara klicka på annonser. Så de ska då vara helt gratis!

• S vali s

TS: Tyvärr så räcker det inte att bara klicka på annonserna, man måste registrera hos annonsören/ ev. köpa eller beställa ngt för att få något godis

• Maddestumpan

Okey, jag har samlat ihop 30 godkända godisbitar nu, och jag har då inte köpt en enda pryl. Återkommer till inlägget om jag får något godis hemskickat. Men de återstår ju att se.

• Snova
    Kul!
    ♥ ♥ ♥ Kl. 08.45 den 5/4 2006 föddes vår dotter!!! ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Gratis godis hem i brevlådan=)