• silvia

Kvinnofängelset! Någon mer än jag som följer serien...?

Hej all FL:are!
    Det finns ju trådar om Våra bästa år, Glamour, Paradise Hotel, For love or money och många fler tvprogram/serier...
    Kan ju inte låta bli att undra om det finns fler än jag(och min sambo) som följer kultserien Kvinnofängelset??

Visa er!!!

• Svar på tråden Kvinnofängelset! Någon mer än jag som följer serien...?
  • Tingilya

jag tycker den serien e jättebra ! såg den förra gången de visade den

• silvia

Jag såg den delvis förra gången de visade den. Men ett tag var jag utan video och kunde inte få ihop pluggande med att sitta upp två nätter i veckan för att titta på KF.
    Min sambo ser den för första gången! Synd bara att man kommer ihåg hur det slutar...

• silvia

*puff*

Ska sätta mig och äta frukost och titta på nattens avsnitt...

• Tingilya

åå, hur långt har de kommit i serien? den e väl nästan slut nu?
    Kommer så väl ihåg när Lizzie den gamla tanten var med...så rolig!

• silvia

Åh, kära gamla Lizzie. Hon var ju för härlig!! Saknar henne, Bea och de andra...
    Och Marie Winter! Hennes häxskratt glömmer man inte i första taget!!

Ja, nu är det väl inte så många avsnitt kvar, kanske 30-35 ?

Just nu är "Lurch"/Alice Jenkins top dog, Rita och Ferguson ligger som vanligt i strid med varandra. Megs son Marty trivs som vakt, och de flesta kvinnorna trivs med honom. Kath Maxwell vill ta över samtidigt som hon tar hand om Merle Jones(dåren).

Längtar till de allra sista avsnitten!!!
    Min sambo har ju inte sett dem tidigare ioch han frågar ibland om hur det kommer gå för den och den, men jag vägrar säga nåt!

• Tingilya

Aha va synd, då e de ju nästan slut nu ju...de får ta å visa serien igen...*Skrattar* då ska jag se varenda avsintt! Den e ju kult...så braaa!

• FancyFace

Jag följer den varje dag..
    Den är så himla bra

• jasminen

Jag ser den alltid då jag jobbar nattur,den är ju såå bra!!
    Såg den förra gången också

Svar på tråden Kvinnofängelset! Någon mer än jag som följer serien...?