• lill linda 82

snickarbyxorna från lindex?

är dom stora eller små i storleken?? eller mer normala?

• Svar på tråden snickarbyxorna från lindex?
  • lill linda 82

ingen som har sånna??

• lill linda 82

ahh ok tack för hjälpen.

tänkte köpa sånna på annons beg. men då var det ju svårare att veta hur stora de är.

• Alec

kan bara berätta att jag fick barn i september och jag hade knappt användning av snickarbyxorna för det blev så sjukt varmt under sommaren.

• lill linda 82

alec - det är iofs ganska sant..

• vicks76

Personligen gillar jag inte alls lindex mammakläder..HM och Exit har fina snickarbyxor till bra pris,är det akut?vilken storlek?jag har snart växt ur mina

• noClue

Säljs det snickarbyxor fortfarande?? *undrar*

Inget favoritplagg för mig....men smaken är ju som baken. Halv!

• vicks76

japp,dom säljs ju fortfarande..kanske lite modernare nuförtiden som tur är,mina har låg midja och lite utsvängda nertill...helshyssta faktiskt ingen som kollat in exit mamma kläder?jag har handlat lite där,dom är toppen..moderna och snygga(fast bekväma)

• lill linda 82

vicks - ja det e ju det jag klurar på. kan både få på mig 36/38 och 40-42 på hm´s jeans med mudd men däremot de svarta mysbyxorna med den långa vikbara mudden kan jag ha 36/38.
    köpte ett par snickarbrallor för ett tag sedan i strl M o de var huuuuur stora som helst på mig så jag vet inte alls vilken storlek jag ska ha.
    det är absolut inte akut.. tycker det är så fint med mage i snickarbyxor bara..

noclue - ja på tradera finns det massor.. har ju som aldrig haft snickarbyxor men jag tycker det e lite fint om man har stor mage.. däremot om de är sköna har jag ingenaning om.

• Alec

lill linda 82: om de är stora på dig nu så kan jag verkligen, verkligen tipsa dig om att snickarbyxor kommer bli alldeles för varmt i sommar när du är höggravid. jag höll på att dö när jag hade dem på mig en sommardag då det inte ens var så varmt. istället tipsar jag dig om att satsa på ett par linnebyxor och nån kjol. för de där snickarbyxorna från lindex, som jag hade, andas knappt man blir som en fånge i dem under sommaren!

• lill linda 82

alec - mm kanske ska göra så istället. bor ju iofs i blåshålan östersund o blir inte riktigt hett här förän i slutet på juli/aug typ. om denna graviditet blir lik den förra kommer jag ju knappt kunna ha på mig ett plagg alls.. sist svettades jag bara jag hade ett linne o tunna byxor mot slutet.

• NovaAlexandra

Jag tycker att de är jättesköna, de från lindex. De är normala i storleken tycker jag. Stretchiga är de också så hellre lite mindre än lite större tycker jag.

/mamma till världens bästa Sanna
  • Mamma mars05

De är jättebra jag använde mina mkt förra grav och har börjat använda dem igen nu i v18. Köpte mina på rea 50kr styck.

• Plottis

Jag tycker de är ganska små i storleken. Men verkligen supersköna Har ett par vita och ett par beige. Sååååå snygga!

• Anknys

Jag var gravid för ett år sedan och hade ett par. Tyckte att dom var jättesköna och i normal storlek. Men en vacker dag sprack dom i baken för mig...   Satt bara på en stol och skulle resa mig upp. Dålig kvalitet måste jag tro, för jag hade inte använt dom speciellt mycket. Men jag fick pengarna tillbaka.

Anton är min prins!
Svar på tråden snickarbyxorna från lindex?