• Mamisita

Vilken skötväska?????

Skulle behöva lite råd angående skötväska. Har kollat på lite skötväskor men kan inte bestäma mig. Sambon gillar bugabos väska och har sett att många gillar skip hops väskor, någon som har dessa väskor, vad tycker ni om dem? Vad är bra att tänka på när man köper väska, något speciellt?

• Svar på tråden Vilken skötväska?????
  • Kajak

Jaa det är inte lätt att välja..

vi valt Nomad, bara för vi tyckte bättre om ryggsäcksmodell än väskan.

Ni får titta i väskan o låtsas att blöjor ska vara där o salva där m.m.
    Så kan ni få en bild i huvud hur det skulle se ut när det är fullpackad.

• Haley

Vi ska ha ryggsäck. Det är mycket lättare att bära en ryggsäck än en skötväska.

• Ztina

Vi har en skip*hop och jag älskar den!!
    Jag hade helst velat ha en med lock men jag tyckte inte att den modellen som heter Dash fanns i så snygga färger så det blev en Ice Blue Duo istället.
    Det får plats lagom mycket i den och den har smidiga fästen så att man lätt sätter fast den på vagnen. Likaväl som man får en axelrem med om man ska iväg nånstans med bilen till exempel.

Sen ser den ju inte ut som en skötväska heller så jag tänker nog använda den själv sen *hehe*

• Jordgubbssaft

Vi köpte en lite större svart stabil sak på babyland ... minns ej vad den hette men den hade bla fack för varma/kalla drycker och många bra fack. Kostade typ 500. Den passar till alla vagnar tycker jag och är inte så klen som de vanliga väskorna.

• Malinmamman

Köpte Polarn o Pyrets svarta skötväska för 600 kronor, jättefin, jättepraktisk och smart! Längtar tills den kan börja användas!

• AnnaBergstrom

Har en svart skiphop duo, har inte börjat använda den än men den verkar superbra! Stor och rymlig. Kollade oxå på en dash men tyckte inte heller om färgerna, dessutom verkade den inte lika rymlig som en duo.

• eyolovyn

vi ska köpa en märkeslös på jysk, den är halva priset men har samma funktion som de dyrare, ser ut på samma sätt med samma fack...

• Tutilure

Tyckte också att polarn och pyrets skötväska verkar jättepraktiskt så jag ska nog också köpa den.
    Fram tills nu så har jag haft lite olika väskor, men nu känner jag att det skulle vara skönt med en riktig skötväska.

Men först ska jga testa Föräldrar och Barns skötväska, fick med en sån med min prenumeration, men om den inte fungerar så ska jag köpa Po.P s väska.

• Tutilure

Jaha, nu har sambon varit och hämtat skötväskan från posten ochd en var ju totalt värdelös!
    Man kan ju definitivt inte kalla den för skötväska, det enda som liknade skötväska med den det var att det fanns med en skötbädd.
    Annars är den alldeles för smal och för liten för att det ska kunna rymmas någonting!

Jag ska maila till Föräldrar och barn och klaga.
    Om de marknadsför den som en skötväska då ska den för sjutton kunna användas som det också!

Nej, det blir nog en Polarn och Pyret väska för vår del.

Svar på tråden Vilken skötväska?????