Göra egen sex-video...
Tips från andra par som gjort egna videos hemma önskas...
Något som ni ångrar?...tittar ni på filmen?
Jaa,allt ni kan komma på!
Tips från andra par som gjort egna videos hemma önskas...
Något som ni ångrar?...tittar ni på filmen?
Jaa,allt ni kan komma på!
jag o killen har gjort lite "klipp" på skoj, det är kul att kolla på....
ta gärna från hans vinkel när ni står i doggystyle, trevligt vill jag lova hehehee...
Vi har gjort en en gång... nja, man kanske borde ha en kamera med mindre ljudkänslighet än vi, lät en del...sådär kul... men annars vi hade kameran på stativ och min kille höll även i kameran då och då, rätt kul och ha ändå, och vi har tittat några gånger.
Den ger ju många goda skratt om inte annat
huu... =) hade inte velat se mej själv... *komplex*
Skulle mycket väl kunna tänka mig att testa att göra en hemvideo. Kunde vara bra att ha när man är ensam hemma om sambon är på jobbet. Jag menar, det är ju många, framför allt kvinnor, här på forumet som inte gillar att deras män tittar på porr. Men, om det är de själva som agerar "porrskådisar" så kan det väl inte göra nåt????
Nej, fram för mer "skoj" i sängkammaren. Sex kan vara kul och behöver inte bara utföras i barnalstrande syfte!!!!
Min sambo har alltid varit skeptisk till att filma eftersom filmen kan komma i fel händer och man vet aldrig om man någon gång skulle bli jätteovänner.
Vi kom dock på en lösning som nog blev det kinkygaste vi testat. Vi tog vår videokamera och kopplade den till TV:n i sovrummet så att vi fick upp bilden live på TV:n. Vi hade alltså ingen film i kameran. Vi riggade kameran på ett stativ och drog from TV:n nära sängen. Sambon ställde sig på alla fya och kunde sedan se hur jag smekte hennes bak och använde en analplugg för att sedan ha sex med henne. Hon sa att kändes jätteupphetsande att se sin egen rumpa på tv:n samtidigt som hon kände vad jag gjorde och såg vad jag gjorde. Värt att testa för er som är skeptiska till att spela in.
vi gjorde en, trodde jag skulle skratta ihjäl mig. Vi var tvugna att spela över den för det va för pinsamt. Nä nå mer inspelning blir det inte här vill inte se mig själv igen.
Skulle verkligen dö om jag såg oss på film. Är inte särskilt kroppsfixerad, men bara tanken på hur det ser ut kan få mej att börja fnissa under själva akten.klart att man ska ha roligt när man har sex, men en skämtfilm vill jag verkligen inte spela in!
Jag och min sambo tog en massa kort en gång och det var sååå jävla upphetsande!
Men efteråt så trodde jag att jag skulle dö.... Gud va hemskt att titta på! Sambon fick radera alla.
Filmade mej en gång när jag onanerade och skulle överaska sambon men jag blev för blyg så jag raderade det!
Vill vill vill filma men skulle aldrig "våga" titta på det sen!
Grejen är att jag är överviktig och vill inte riktigt se hur jag ser ut, fast jag vill ändå!!!
Ha ha ha.....