• Anonym

Vad ska jag överraska pojkvännen med?

Nu får jag säkert en hel del på mig om varför jag är anonym. Jag vet att det säkert inte är någon "ok" anledning men ändå....
    Det är så att jag tänkte överraska min sambo nu när jag fått en massa pengar över. Han är sitter ofta på FL och kollar, vilket gör att jag valt att vara anonym.

Till frågan:
    Vad vore en bra överraskning?
    Eller typ present eller något liknande??

• Svar på tråden Vad ska jag överraska pojkvännen med?
  • Minname

en hotell weekend had jag satsat på!! spa eller nått... beror ju lite på hur mycket pengar du menar!!

• Jenniefager

Gillar han något band som har någon konsert i närheten kanske?

• gurlie

du får väl vara anonym om du vill!!

gör nån god mat kanske, eller bjud honom på bio och restaurang..

kanske en morgonrock....det funderar jag på att köpa till min sambo..en svart skulle passa........

; )

• Anonym

TS här:
    Tack för tipsen!
    Tyvärr finnns det ju så otroligt mycket att välja bland...
    En hotellweekend i Köpenhamn hade ju iof vart något...

• pups

"en massa" är ju ett ganska vitt begrepp...
    men grattis till extrapengarna!
    hanske en weekend i paris eller nån nysig kryssnin till tallin eller så?
    eller talar vi om jorden-runt-pengar?

• Anonym

Inga "jorden-runt-pengar"
    Fast jag är ju gravid så det är lite oroligt att flya. är nu i vecka 12...

• Annahoj

Ta honom på en schysst Killfilm (vad det nu är?) och gå sedan till Hard Rock eller Texas Longhorn eller någon annan trevlig restaurang med stora köttbitar. Gå sedan hem och förför honom med en lång härlig massage.

Enkelt men uppskattades när jag provade härom veckan på min man.

/J.

• Anonym

köp lite nya sexiga underkläder till dig själv, det brukar iaf min man uppskatta mer än att få nått själv

• Honeybunny

Hoppa fallskarm tillsammans ar val en ovantad overraskning! om ni inte ar hojdradda vill saga..hihi

• Meli

SPA-weekend, skön avkoppling för både dig och sambon :)

• Milka

Som kille hade jag verkligen uppskattat en god middag med ett gott vin (lagom mycket). Låt disken stå tills senare. Efter en stund prat om ditten och datten (kom gärna in på sex) så led honom till sovrummet. Klä av dig och visa dina nya underkläder (ja, det gillar killar). Stäng dörren och.... ja, vad ni gör där inne förblir er ensak.

Jag hade smält av lycka. Kom ihåg att vägen till en killes hjärta går via magen. Lycka till.

• sambima

Milka! Jag älskar sånna killar!

*älskar att laga mat
    *älskar min kille som älskar min mat

• Winnie

Jag och min sambo har flugit 3 gånger med Ryan air och är supernöjda! Vi har betalt 600 spänn tur och retur per person, både när vi åkte till Milano, Paris och Glasgow. Superbilligt och jättebra! Det enda kruxet är att du bör boka via internet, att ringa dem kan vara lite knepigt. Plus att de där billiga priserna oftast bara finns när man är ute i god tid, så om du vill överraska honom snart så kanske du inte hittar lika billiga priser.
    När min sambo fyller år i januari funderar jag på att ta honom med till Rom. Bokar jag nu kommer det att kosta mig en tusenlapp för oss bägge två sammanlagt, tur och retur. Sen tillkommer ju såklart hotellkostnader, men även det kan man boka via deras hemsida till bra priser.

• Milka

Sambima; Bara att gratulera dig och din man.

Överraska honom ofta (c: Det gillar han.

Svar på tråden Vad ska jag överraska pojkvännen med?