Måste få höra vad ni andra tycker om namnet Elina!!
Vi är lite osäkra för namnet finns ju inte med i almenackan. Jag är en sån som firar namnsdagar nämligen. Men man kan ju iofs fira både Elin och Lina då!!
Vi är lite osäkra för namnet finns ju inte med i almenackan. Jag är en sån som firar namnsdagar nämligen. Men man kan ju iofs fira både Elin och Lina då!!
Helt ärligt så får det mig att tänka på en barbiedocka. Måste bara in och kika bland dotterns barbiefilmer, men kan det vara sjöjunfrubarbien som heter det? Hon är vacker som en dag iofs. Så docka och vacker får jag säga att jag förknippar med namnet!
Är det bara namnsdagen du tvekar om så strunta i det och välj det fina namnet.
Finns ju så otroligt många fina namn nu som är utan namnsdag. Eller välj en egen dag som namnsdag vet ja!
/Cia med dottern Engla utan namnsdag
Jag tycker det är fint! Känner en tjej som heter Elina och hon är sån fin människa! Så Elina är ett fint namn tycker jag!!
Jag tycker det är jättefint!!
Jätte fint namn tycker jag .
Det blir nog det namnet, det känns rätt! Fast det kanske man inte tycker när bebisen tittar ut! Eller så är det en kille *s*! Tack alla goa människor för att ni sa vad ni tyckte...
jättefint
Tycker oxå det är fint!
Min kompis dotter har precis fått det namnet som andra namn...
Det är ett jätt3fint namn = ]
Kram marika
fint! om vi får en tjej nu, så det blir det en Melina... väldigt lika , båda är så fina!