• Anonym (TS)

Någon som blivit gravid med kondom?

Jag fick barn i November, mitt första..och har sen 2 veckor efter förlossingen haft regelbunden mens.
    Jag & sambon använder kondom. Nu är det en vecka sen jag skulle haft min mens..jag är hunrig konstant och mår illa så fort jag blir hungrig.

Känner igen detta sen förra gången jag var gravid. Vi använder ju som sagt kondom, och har inte märkt att den gått söner. Har tänkt mig en kopparspiral men det har inte blivit av än. Nu har jag haft mensvärkar till och från en vecka.

Är det någon som kondomen spruckit för utan att ni märkt det?
  • Svar på tråden Någon som blivit gravid med kondom?
  • Anonym

Japp! Det var en sån liten spricka så den inte märktes....

• Anonym (TS)

Okej...hur märkte du det sen då? I vilken vecka var du?

• silverstar

Min mamma blev det....

• silhuett

Ni har väl haft på kondomen under hela samlaget?

• mom of 2

blev ocksa gravid fast vi använde kondom, hade mens och märkte det först i v 12, kom som en liten överraskning...

• seSSa

Jag blev gravid fastän vi använde kondom.. Vi behåller vår kotte nu
    Blev gravid första gången också fastän jag åt p-piller (JA, jag var noga med de) detta resulterade en oönskad abort sorgligt nog.

• Akinna

här är en till som blev gravid med kondom .. så jag är ett gott exempel på att kondom inte är 100 %

• Anonym (TS)

Tack för alla svar! märkte ni att kondomen gick sönder då? för jag har inte märkt något. Ja, vi hade den på hela samlaget.

Jag har också blivit gravid med P-piller, var bara 15..så det ledde också till en abort.

• seSSa

Glömde kanske nämna att vår kondom inte sprack utan de djävlarna hittade en väg ut i alla fall
    Men men för mig är det ju önskat och välkommet för vi skulle börja försöka till sensommaren men för min man kom det som en chock!

• Anonym (TS)

seSSa: Ja. de kan väl kanske rida ut på sidan kanske?
    Ja...jag skulle nog bli glad..om än det är lite tidigt.. så är det välkommen för min del..vet inte hur sambon skulle reagera.. hrmpf...tror han tycker det är liiiiiiite tätt

Svar på tråden Någon som blivit gravid med kondom?