Använder du tossor/skor till din bebis?
I vilken stlk?
I vilken stlk?
Nellie tio månader har tossor i storlek 19/21. Känns onödigt med skor innan hon kan gå.
Är det rimligt med stlk 17 till en 3-4 månaders?
Jag har haft tossor till mina små. Eftersom jag fått stora bebisar så har de kunnat ha tossor i strl 6-9 månader direkt. Nu när J är åtta månader så har han storlek 18 i sina tossor. Till sommaren kommer jag att köpa skor till honom, hade jag tänkt.
Dotterns första riktiga skor var i storlek 19. Då kunde hon gå.
Jag har köpt små o jävlar i det töntiga skor till min tjej redan förra hösten när hon var 6 månader..hon avskyde dem.
Lärde sig gå vid 9 månader men gilade att öva utan skor, såklart. Barn behöver öva balans o känna med tårna mot underlaget, har jag läst.
Men sen e det ju bra med små fina skinnskor som blir som halkskydd å extra hud..de brukar gå på ca 298 kr i månag barnbutiker i storstäderna iaf. Så snygga oxå, he he. Nu har tjejen redan 5 par snygga skor..he he. Snyggare än morsan...
Anledningen till min fråga är att jag inte kunde låta bli att köpa en mjukisdräkt från adidas och ett par "skor" även de från adidas.Kläderna är i stlk 62 men jag är tveksam om stlk 17 är för smått i skor.Vet att man inte ska ha skor på de små men om inte annat får de bli prydnad.Vet redan att jag är knäpp.Min blivande man har redan sagt det men jag längtar så mycket och det är mitt sätt att hålla drömmen vid liv.
17 blir nog bra. Det kan nog en ganska så stor 3-4 månaders ha.
Kissemjao.
Tack :)
Boobuxsandaler till vår ettåring - han älskar dem, kommer gående med dem i handen och vill ha dem på sött
Köpte stl xl vilket motsvarar 24, lite stort men stl L var på snudd för litet.
Någon mer?
puffar
Min son har skinntossor; bobux, tinyzone och inchblue. Varma, goa och söta på fossisarna och med bra halkskydd
Min tjej har skor som hon fått, men vi använder bara tossorna och mockasinerna. De är storlek 17-18 och hon är snart 8 månader.
min dotter har skor, storlek 17 nu, är 7 månader
17 är för stort för min tjej, 4 månader. Typ en centimeter för stort. Hon är precis på kurvan enligt övriga mått.
Min son använder Tinyzone's inneskor dagligen. Han fyllde 1 år nyligen. Syrran på 2 år och 7 månader har vanliga mjukistofflir köpta på coop, men bara 5 minuter åt gången. :)