• Alvi

L´oreal Happyderm - nån som har använt den och är missnöjd? (ansiktskräm)

Jag har alltid använt mig av Ulay eller vad den kallas nu på senare tid, men så såg jag en annan krämmojäng i hyllan, som var mycket billigare.

En grisrosa pumpflaska från L´oreal, som kallas Happyderm, för Dry and Sensitive skin.

Sedan jag började använda den har jag fått mer knottror i huden liksom, samt att hyn blir JÄTTETORR om jag inte snabbt får på mig denna kräm.

Nån mer som har så?? Det står inte vad den innehåller, men den luktar alkohol, men inte skulle det väl vara alkohol i en ansiktskräm??

Jag är en glad sork som njuter av livet...!
  • Svar på tråden L´oreal Happyderm - nån som har använt den och är missnöjd? (ansiktskräm)
  • honungsbubblan

jag testade den åxå men tyckte den la sig som en hård mask över ansiktet + att den stramade..  Inget som jag kommer köpa i gen.. Tacka vet jag Nivea

WaLk ThIs WoRlD wItH mE
  • pellepluttskrutt

tycker inte att den var nå bra heller.. sen luktade så starkt och kliade.
    Osså vart de liksom stelt på huden..

• E l l a

Jag fick den en gång i present, både den och moussen, men jag tyckte den var bra faktiskt. Jag har inga problem med min hy och denna "gav" mig inga heller. Tyckte det var en helt ok produkt för det priset...

• Jossa82

jag har alltid haft problem med jättetorr hud. använder happyderm på sommaren då jag inte har samma behov av fukt, tycker att den inte hjälper till 100% på vintern. men på sommaren är den super! använder ph5 eucerins ansiktscreme från apoteket på vintern som jag tycker är bra.

• Trollens mamma

Yes!Jag har använt Happyderm en tid.Tyckte den var helt ok,och doftade så gott.Funkade bra på sommaren,när jag inte har så torr hud men nu i vinter har jag bara använt rosenseriens produkter.Helt suveräna!

• Vifsla

Jag har använt den och rengöringsmoussen som hör till och så har jag använt tvättgelen oxå!
    Men jag tycker att jag blivit ojämn i huden (värren än vad det var innan), jag har oxå blivit alldeles oljig! Finnig har jag oxå blivit men det kan bero på min p-stav.

• dolcevita

Gillar den inte, luktar alkohol och känns som man blir torr av den....

• LinnaLi

Den enda som jag inte blir torr av, knepigt att det kan vara så olika... Syrran får nästan utslag av den och hon brukar inte vara känslig. Jag är däremot tokkänslig mot det mesta, och den funkar på mig.

• Leandra

Den är helt underbar på mig! Blir jättelen och den smälter in i huden och är inte fet utan frisk. Luktar sjukt gott oxå. Ty6cker jag! :)

• Rödbettan

Jag panikköpte en sådan nere i snabbköpet häromdagen pga av att min vanliga hudkräm tagit slut. Den luktar gott och fungerar jättebra än så länge.

Svar på tråden L´oreal Happyderm - nån som har använt den och är missnöjd? (ansiktskräm)