Vit Mat/Barnstol från IKEA vet någon priset?
Hej hej
På lördag åker vi till IKEA och jag skulle vilja veta priset på denna mat stol som vi hade tänkt köpa till våran lilla tjej .
Hoppas någon vet priset
Tack i för hand
Hej hej
På lördag åker vi till IKEA och jag skulle vilja veta priset på denna mat stol som vi hade tänkt köpa till våran lilla tjej .
Hoppas någon vet priset
Tack i för hand
Menar du Antilop som är i vit plast så kostar den 99 riksdaler.. Plus 49 om man vill ha tillhörande bricka..
www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&catalogId=10103&storeId=2&productId=53018&langId=-11&parentCats=15567*15659*15667
OBSERVERA!!!
Den vita stolen i plast kostar 99kr i affären. MEN i katalogen står det att den kostar 89kr!! Jag gick till informationen och frågade varför det var så, eftersom jag fick betala 99kr i kassan. Hon kunde inte svara på det men jag fick tillbaka pengar och betalade då 89kr för den!!
+ 49:- om du vill ha stöddynan "stadig" till
Tack så mycket ..
Japp det var 1 sån jag menade *s*
Tulpaner ah .. tack tack för tips
Sidan 195-195 finns den med OBS priset 85kr!
Finns lånekataloger på IKEA! Inte så många kronor, men de kan man han nytta av till något annat!!
Lycka till!!
Tack tack
Fia26: Bra tips! Men brukar det inte stå i kataloger och reklamblad att "vi reserverar oss för eventuella tryckfel".. Så du hade tur som fick den billigare!
Jag frågade bara på informationen och varför det var så och hon kunde inte svara på det och jag fick den billigare. Min son som är snart 7 månader sitter jätte stadigt i den utan dyna. En handduk bakom ryggen och sen är det perfekt. Lycka till!
Olika ikeavaruhus har olika priser, därav skillnaden på priset på tex antilop barnstol.
I uppsala tar de 85kr, i Gävle 99. Tror det står i katalogen att prisavvikelser kan förekomma.
Har för mig att Gävles ikea är ett franchisingföretag så deras sortiment brukar skilja sig rätt mycket från övrigas.