• Underlig

Hur länge ska du ha din soffa?

Kollat på ny soffa idag, därav min 3dje soffa tråd...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-18 15:59:01:
    Borde nog skrivit: Hur länge tror du att du använder din nyinköpte soffa innan den kasseras?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur länge ska du ha din soffa?
  • lena ekman

Jag hoppas de håller i 10 år även om jag är tveksam med hund, katt och fyra barn. Men jag giller de verkligen så...

• Underlig

Who am I: men då kanske du inte köper så dyra soffor?

• Who am I
    Underlig skrev 2006-04-18 15:59:51 följande:
    Who am I: men då kanske du inte köper så dyra soffor?
    Den senaste vi köpte var en 2+3 i tyg för 9000:- vilket inte är så himla dyrt.
    Köper det som är snyggt och som passar in liksom, men nej,,inga 20 000:- soffor än så länge *ler*  
  • Blåkråka

Jag röstade på 10 år men verkligheten med katt och ungar så lär den inte överleva så länge.. även om jag bad om en idiotsäker soffa vilket resulterade i en soffa med det högsta antal tummlade timmar och tyg som inte drar in i soffan det man spiller utan torkar på eller torkas av med engång... Men hursom helst vaderingen är skyddad..

• Glassbåten

Jag borde ha slängt den redan

• Prego75

Hm... måste jag leva med en och samma soffa i hela 5 år??? Jag ville bocka i 2-3 år - sedan har jag tröttnat. Vi har haft vår i 1½ år och är redan sugna på en ny... Under vårt 8 år långa förhållande har vi haft 5 uppsättningar soffor - och alla har då varit nyköpta, inget gammalt begagnat eller ärvt tjafs...

• annca

Den vi har nu har *vi* haft ca 10 år. Innan dess har föräldrarna haft den i ca 25 år.

• Lindah

Vi har precis köpt ny, så vi får väl se hur länge den håller.

Svar på tråden Hur länge ska du ha din soffa?