• Cecia

Yes, äntligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej tjejer!

Äntligen kan jag också skriva här!!! Testade positivt i går och är så himlastormande glad!!! Efter nästan 4 år och 4 ivf så har det äntligen hänt även oss! Det har varit väldigt svårt att hålla masken på jobbet i dag, har gått omkring med ett fånigt leende hela dagen. Och haft en del tvångstankar som "tänk om jag säger att jag är gravid" bara så där rakt ut...

Vecka 5+0 och har inga ömma bröst och ingen mensvärk, inget illamående. Men redan för ca 2 veckor sedan började jag gå på toa varannan timma och mensvärk har jag haft till och från. Varit lite trött om jag tänker efter och min man säger att jag har varit lite humörgalen och haft kort stubin. Hungrig har jag blivit snabbt, på 2 timmar kan magen riktigt börja kurra. Konstiga bröstvårtor nästan lilafärgade och blodådror på brösten. Typ så.

Så nu återstår den långa väntan till ultraljudet 8/5 - om vi får komma så långt. Hoppas, hoppas!!!

Grattis alla ni andra som också testat positivt!

Kram Cecia

• Svar på tråden Yes, äntligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • MissC

Ett stort grattis och lycka till. KRAM

• Sogo

Grattis Cecia. Jag har nog också lyckats på mitt fjärde försök. Man tror inte att det är sant.

• Handygirl

Men grattis Cecia, vad roligt!

Och Sogo, hallå där, är det sant?? När har du testdag?

Svar på tråden Yes, äntligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!