kattförsäkring
vilket bolag har ni och vad betalar ni?
vilket bolag har ni och vad betalar ni?
Jag har Agria och betalar för Båda min katter
74:-/månaden.
Mycket billigt tycker jag
Härligt att se att fler tar ansvar och försäkrar!
Har Agria till min 2 katter.
Min ena katt är 7 år och henne har jag inte livförsäkrad utan endast veterinvård på. Hon kostar på 1 år, 648:-.
Min andra katt är försäkrad i både veterinärvård och livförsäkrad. Han kostar 861:- per år. Livförsäkringen hos Agria grundas på det beloppet du köpt katten för. Min katt kostade 3000:-.
Jag betalar min försäkring på autogiro varje månad så det blir inte så stort belopp att betala på en gång.
Gå in på Agria´s hemsida och kolla runt. Väldigt bra bolag som ger bra service.
Nutz-ja, jag skulle aldrig förlåta mig själv om ngt hände och vi inte har råd med veterinär.
de ville ha födelsedatum på kisse..men jag har ju inget då han är adopterad från katthem..hmm..
Nelly
Precis! Jag är likadan!
kan man hjälpa dem om något hände så ska man göra det utan att behöva fundera ekonomiskt
Jag skulle dock lägga ut allt jag behövde om jag inte hade försäkring.men för att slpiia sådana dilemman så försäkrade jag
Lycka till med kissen!
Det behövs inget exakt.
Gissa på vad du tror på ett ungefär
Jag har Agria, betalar runt 600-700 kr per år!
vi har agria till vår katt att och jag betalde 500-600 per år
vi har också ett katt ifrån ett katthem och då behövde jag bara säga året katten var född.
men hur gör man om man bor i Finland då...?
Folksam! Helt klart bäst villkor till bäst pris. T o m Agria säger tack och hej när de ringer och försöker sälja katt(och hund)försäkring till oss
Vi har en brittisk korthår, livförsäkringsbelopp 7 000 kr och veterinärvård 20 000 kr. För det betalar vi ca 800 kr/år. Lönlöst att jämföra priser här om inte detaljerna är med.
Har Folksam huskattsförsäkring för 390:- per år.
Vi har Agria till våra katter.
Det kostar oss ca1500 spänn per katt och år.
Då ingår veterinärvård till 50,000 kronor, samt ett xtra kejsarsnitt, livföräkring, rehabilitering o mediciner, även en försäkring till kattungarna ingår då, för kommande ägare.