• Anonym (chockad)

Försöker han göra mig svartsjuk?

Eller är han bara dum i huvudet?

Killen som försöker desperat att bli tillsammans med mig pratar väldigt mycket om ex och sådana han flirtat med överhuvudtaget. Han kan kläcka ur sig saker som att med den och den var sexet dåligt, hon bara låg där, med henne hade jag gruppsex, jag köpte dyra underkläder till min dåvarande fru, hon var min första och största kärlek, den och den tjejen är kär i mig, med henne hade jag bara sex, hon och jag reste bort tillsammans några gånger, den här tjejen säger att hon längtar efter mig osv. Och så här fortsätter det i all evighet! Han är väldigt öppen angående sina 1000 förhållanden.

Vad håller han på med? Om han försöker göra mig sotis så får det bara motsatt verkan men det verkar han inte fatta. Eller kan han vara så korkad att han tror att han kan säga sånt här till mig och att det inte ska påverka mina känslor för honom? Vi pratar om en man runt 40 ändå, borde han inte fatta bättre?

• Svar på tråden Försöker han göra mig svartsjuk?
  • Kul

En kille jag känner är EXAKT likadan, jag sitter bara och gapar när han berättar om hur bra hno var i sängen och vilket grymt sex de hade i skogen förra sommare osv osv. Jag får lust att bara klubba ner honom!! Fattar inte var han vill komma

Sa till honom en gång, han ba förlåt jag tycker bara vi ska vara ärliga mot varandra. Pucko?!

• StrawberryGirl

Han verkar VÄLDIGT osäker. Han kanske har manskomplex? Låter som det...

• Anonym

Korkad tror jag... underlig raggningstaktik - direkt avtändande. Jag skulle inte kunna hålla mig om det hände mig, jag hade nog sagt åt honom att hålla sina sexhistorier för sig själv eller dela dom med någon som intresserar sig... eller så hade jag kört samma stil själv med en sarkastisk underton (verkligen maskulint snack med dunk i ryggen)

• Rosengrenarna

Säg rakt ut till honom vad du tycker om hans hitorier.. Eller ge honom en pik. Till exempel "du verkar ju ha legat med halva världen, är du säker på att du inte har en massa sjudomar?"

• Danbala

> Eller kan han vara så korkad att han tror att han kan säga sånt
    > här till mig och att det inte ska påverka mina känslor för honom?
    > Vi pratar om en man runt 40 ändå, borde han inte fatta bättre?

Om ingen någonsin tagit mod till sig och sagt att det inte är roligt att höra om det där, så kanske han helt enkelt inte fattar bättre, nej...

• Tygtiiger

Fråga honom: "varför i hela friden berättar du det här för mig?"

Så får du dels svar och antagligen fattar han piken och slutar.

• Hallonbilar

låter som han har ngt manlighetskomplex.
    men som ngn sa längre upp: du verkar ju ha legat med halva stan är det säkert att du inte har ngn sjukdom var ju bra sagt :D

• sandra1984

Hade en man sagt så till mig,eller något av det hade mitt intresse hamnat på noll.
    Hade vänt på klacken och gått.

Hade inte velat ha människan.Sånna detaljer kan man berätta när man vart tillsammans ett tag.

Finns kanske flera orsaker till att han gör/säger så.Men dom orsakerna skulle inte intressera mig.
    Om du är intresserad så fråga han.

• Anonym (chockad)

Tack för era svar. Vi känner varann sen länge... Kanske tror han att det är okej att berätta då? Men jag ska börja med samma taktik, haha.

• Bispan

Hmm.. du kan ju välja att vara med honom om du har lust att vara med i "uppräkningen" av vad kvinnor gjort för honom eller inte gjort för honom när han träffar bruden efter dig.......

Han kommer att räkna upp dig för nästa tjej han träffar...

• Anonym (chockad)

Yuck. ???? Good point.

• Anonym (chockad)

Sandra1984, vilka orsaker menar du att han skulle kunna tänkas ha?

• Cecilia2

Vilken oerhört ointressant person... Hade en pojkvän långt tidigare som var väldigt mån om att berätta för mig om alla han haft sex med. Kunde prata med en tjej på krogen, sedan komma fram till mig och säga: "blev du svartsjuk när jag pratade med henne?" "öööh... nej, varför skulle jag det?" "jo jag har nämligen vart i säng med henne". Minsann. Han hade många andra problem också...

Låter som en oerhört osäker kille tycker jag. Berätta för honom att det han pysslar med är synnerligen oattraktivt så att den stackars karlen inte går omkring och tror att det är så man får tjejer upphetsade...

• Muckarn

Tror att han vill visa vilken hingst han är för dig! Fattar inte riktigt hur en sådan kille tänker men känner igen beteendet. Tippar på osäkerhet i sig själv och på eran eventuella relation.
    Vad Freudiansk jag lät Räcka ut tungan

Ekorrar äru av ondo
  • Anonym (samma här!)

Oj! Man skulle kunna tro att det är min pojkvän du pratar om! =)
    Han är/var exakt likadan tills jag satte ner foten och sa ett och annat. Sådana saker tar man med polarna, om ens då..

Fattar inte varför det ska hållas på att berätta om gamla ligg osv.

• Anonym

jag tror att han bara vill känna sig ung och är eventuellt ganska osäker, eller kanske han vill försöka säga att det är så många som vill ha han fast han bara intresserad av dig=)

• sandra1984

Jag kallar inte detta att vara öppen direkt,inte när man precis blivit ihop eller kanske blir ihop.Det är "klantigt" att nämna sånna saker så tidigt.

Han låter skrytsam.Överdriven.
    Han verkar vilja bevisa nåt för andra och sig själv.
    Han tror kanske att du blir imponerad.
    Han tror kanske att om han säger hur många tjejer han haft så blir du svartsjuk och kanske vill ha han ännu mer.
    Jag skulle bara tycka det vore väldigt irriterande,och jag skulle sagt likadana saker och sen gått...typ.

Orsak kanske inte var rätt ord i det jag skrev...

• Anonym (chockad)

Muckarn och ni andra, jag tror du/ni kan vara inne på rätt spår. Han är nog väldigt osäker på mig, och sig själv fast han inte utsrålar det. Och jag är osäker på honom pga att han säger sånt här skit. Han har verkligen försökt länge att få mig men samtidigt haft andra eftersom att jag aldrig säger att jag vill vara hans, dessutom har jag en sambo. Fast hur skulle jag vilja ha honom när jag bara är en i mängden? Eller det är så det känns i alla fall. Han kan ju stå och bedyra tills han blir blå i ansiktet att han bara älskar mig men hur ska jag tro på honom när jag samtidigt får höra sånt här?!

Han kan mycket väl försöka göra mig sotis också för det har han försökt med ett antal gånger genom åren. Lustigt att han inte lär sig att det blir motsatt effekt på mig bara. Killar, jag säger då det. Tur att inte alla är såhär!

• Anonym (chockad)

Vad är manskomplex förresten?

• Anonym (chockad)

Manskomplex? Ingen som vill svara?

Svar på tråden Försöker han göra mig svartsjuk?