• cheeriztjej

Snart ger jag upp...

Åhh vad trött, ledsen och besviken jag blir.

Det blev inget + den här måndaen heller. Vi har nu aktivt försökt i 13 månader (+ dom 14 månader där vi sa att händer det så händer det och det skulle vara skoj), letat ÄL dagar, gosat lite extra mm.
    Men nää det vill sig inte, har inte testat något för att förhöja mina chanser att bli gravid, har i min envishet trott att det ska lösa sig av sig själv liksom.

Nu undrar jag om det finns fler där ute som har haft liknande problem (det vet jag att det gör) och hur har nu gjort när det inte vill bli ett litet litet +, alla tips är efterlängtade, när ska man söka hjälp och hur gör man?

• Svar på tråden Snart ger jag upp...
  • midsomer

Lika bra att göra en utredning. Det beror lite på hur gammal du är iof men är du över 25 så hade jag gjort det.

• godisfia

Jag har förvisso inte riktigt kommit upp i lika många månader som du (missat 7:e försöket nu tror jag). Men jag startade en likadan tråd som du tidigare idag, man blir trött, men vad ska man göra. Jag önskar verkligen att det går bra för dig, det är skitjobbigt när det inte händer något...

(Och ja, jag vet att 14 månader är myyycket mer än 7.)

• bubs

Vi missade precis vårt 8e försök. Vi har hållt på i ett år men det tog ett tag innan mensen kom igång efter p-pillerstopp. Vet hur det känns. Man drar sig lite för att göra utredning även om man vet att det är lika bra. Jag vill så gärna att det bara ska hända naturligt. Känner också för att ge upp ibland. Man har velat bli gravid så länge nu så att man knappt vet om man vill längre eller om man bara är besatt...
    Jag ska försöka ta mod till mig å ringa gyn på måndag...Gör det du också, vi kanske bara behöver lite hjälp på traven Lycka till!

• Lilja85

Jag och killen har försökt sedan i dec-04 men ingen bebis än Hoppas starkt på denna månad!

Vi har nu börjat lite lätt med utredning, så vi får se vad som händer..

• skrattigtjej

Hej jag kan förstå er längtan..

även om dem månaderna (som ja knappt minns men snart 1år) inte kan gemföras med eran längtans år..

så hoppas ja ändå kunna få vara delaktiv hä???

ja provade just nu rr extra starka.. (slutat nu på dag 9 (efter mensens första dag) och sedan förösker få killen mysa, men gå ej så bra :-/ ja tror ja ha äl nu :-/ men ha oregelbunden mens med...fundera allvarligt på att försöka gå ner dem extra 10kg ja lagt på mejj under depritionen :-/

hur gör ni själva???krama om

• bubs

skrattig tjej: Jag funderar på att prova rosenrot denna månaden! Känner du någon skillnad? Tidigare äl eller nåt. Har också ganska oregelbunden cykel på 33-40 dagar men oftast ligger den på typ 35. Tänkte om man kunde förkorta på ngt sätt och därmed få försöka oftare.

Lycka till allihopa!

• skrattigtjej

bubs...

jag kan säga vad jag har upplevt av dem

nu komme jag vara ärlig... så äckel varning haha, ingen censur här helle ;)

följande ha jag kännt med dem rr ja beställde ca 3500mg (om ja ej läste fel) dem starkaste som finns på marknaden just nu dårå... och som är extra starka med

ja åter igen på hur ja upplevt knaprandet:

jag har fåt tidigare känninga av äl JA...
    just idag ha ja käninga med.... stickningar i sidan, vid höften och de e inte lite helle.. hihi men vällkomnas
    och jag har väldigt ÖKAD LUST HAHA FASTS JA E EN KÅTTIS ÄNDÅ, MEN EXTREMT NU "LER STORT" HIHI...
    jag känne mer att jag kan koncentrera mejj (jag har vad man kan kalla dyseliksil) och för "kort minne" ¤ler stort igen¤ tsss..
    jag fick med dem andra rosenroten samma symtomer...asså att dem hjälpte.. MEN, dessa känne jag mer av (tro de e olika)
    men nu känner jag hur de jobbar där nere, tihi
    jag känne dock med mer av att sötsuget ha minskat....
    jag kissar oftare... (rr bidrag te de ) wheee liksom..
    jag får större och mer orgasmer (ler igen lite generad )haha.
    jag känner även att jag sov ca 4timma häromdagen..och tog rr på mornen (dessa ska man fasta på, både innan man ta rr och efter)
    och jag blev JÄTTE PIGG HAHA,...ja du, dessa som ja ha nu, dem håller i sej te sent på natten whehe haha...

så summan av allt detta..RR FUNGERA IAF PÅ MIG (LER STORT IGEN) HIHI... jag kika in i din press lite nyfiken på vem du e... så ja tralla iväg n¨ån minut men påterkomme snart :)
    krama om

• skrattigtjej

bubs föresten vi började med försöka smått i mars 2005... jag vet ej helt 100, men tror de va runt då jag slutade med ppilerna men försöker som sagt mer aktivt ca ett år senare ahha... /senare när man slutat med ppiler dårå....vi ha ej föröskt på redigt såhär mkt förens denna månaden...d ha annas vat till och från med skydd, och inte alls då jag velat muahaha, te vi fick veta rr.. ja fick iaf ökad lust

• lella77

har försökt sen i februari 2005 och än har inget hänt...har börjat en utredning men man vill ju inte att nåt är fel...

• skrattigtjej
    lella77  Jag får inte ens börja utredning... FÖR JAG E FÖR UNG Gråter DEM E S¨ELAKA...

MEN JA VART IAF PÅ GYN IGÅR OCH DE VA INGET FEL PÅ MEJJ Oskyldig SÅ BRA DE Generad

HOPPAS ALLA ANDRA HÄR MÅR BRA MED
Svar på tråden Snart ger jag upp...