Avgiftningsklinik i Göteborg??
Nån som vet om det finns nån avgiftningsklinik i Göteborg, där dom verkligen lyssnar?
Nån som vet om det finns nån avgiftningsklinik i Göteborg, där dom verkligen lyssnar?
Beror på om du är kvinna eller man eller tonåring.
Östra sjukhuset, är mitt korta råd. Ring eller åk dit. Det finns också öppen vård, då bör du kontakta soc för att få telefon nummer eller adress.
L T !!!
Narconon....Finns på lite olika ställen i Sverige, om man verkligen vill sluta själv...Du blir avgiftad och rehabiliterad, du får hjälp dygnet runt utan andra droger som substitut...
Ja ja, de tillhör scientologerna men de propagera inte för sin religion om man är där för drogrehab...utan det är deras grundare som kommit fram med detta sätt att rehabilitera människor med drog problem. Och det fungerar!
Jobbar drogförebyggande inom kommunen där man bestämt tar avstånd från Narconon p g a kopplingen till scientologin. Mitt råd är att du på måndag morgon ringer socialkontoret i din stadsdel. Du kan fråga anonymt och de kan berätta vart du kan vända dig. Om du känner att du behöver svar och hjälp redan i helgen kan du ju alltid vända dig till socialjouren. Men precis som någon härovan skrev beror ju allt på hur gammal du är. Är du yngre och behöver poliklinisk kontakt är det Mini-Maria i Centrum och Nordost eller motsvarande på Hisingen som kan hjälpa dig. Det har också nyligen öppnats avgiftningsplatser för ungdomar i Göteborg. Är du vuxen finns t ex Narkotikapolikliniken och Nordhemskliniken.
Lycka till!
Jag undrade bara åt en vän, han är 25 år
Ska meddela honom, tack för hjälpen!