Hur kan en enkel brudbukett se ut?
Hej!
Jag undrar om nån har förslag o kanske bild på hur en enkel o billig brudbukett kan se ut?
Jag skulle vilja ha nåt orange i, men vet inte.
Hej!
Jag undrar om nån har förslag o kanske bild på hur en enkel o billig brudbukett kan se ut?
Jag skulle vilja ha nåt orange i, men vet inte.
Jag gillar denna stilen..och blommorna finns ju i orange också
weddings.theknot.com/gallery/gallery_details_pop.aspx&itemnumber=9
SEn är denna fin..och lite annolunda!
images.theknot.com/Galleries/Bouquets/bouquet_blue_hed.gif
Kika på den här sidan får du se. Här finns massor av tips.www.svartbrud.se/ Titta också på www.brollopstorget.se
en sista länken verka inte funka..så vi testar här istället..
a1000.g.akamaitech.net/f/1000/806/12h//images.theknot.com/galleries/bouquets/032108_bouqgal_6l.jpg
Provar att länka den här gången.
www.svartbrud.se
Här är min bukett!
http://www.familjeliv.se/krypin/gemelli/gallery/php8c2p13.jpg
Jag köpte en "vanlig" bukett i blomsteraffären. När jag sa att jag tänkte ha den som brudbukett lindade de nåt slags band om stjälkarna för att det skulle funka att hålla i den. Tror inte ens jag behövde betala extra för det.
Fast jag hade egentligen velat ha massor av liljekonvaljer........ typiskt att våren var sen det året! ;-D
Gemelli- wow, det är precis en sådan bukett jag skall ha :)
Oj OJ oj.. Alla var fina på sina sätt.. Men jag tror att gillar Annabels förslag bäst.. Ungefär så jag velat ha den i huvet. Tack alla söta för förslagen..
www.familjeliv.se/krypin/underbara_jag/galleri.php
här finns min bukett. liten smidig o enkel.
Min bukett kostade 275kr och finns i mitt galleri
min kostade 300kr och det finns bild i galleriet. enkel, ja, liten, nej det blev mkt blommor för pengarna eftersom jag inte ville ha den bunden eller i hållare. det enda tråkiga var att tigerliljorna inte fanns utslagna, den blev ännu vackrare när de blommade.