• Anonym (tips tack)

Vad hittar ni på under mensen?? jag är jämt kåt då och behöver tips :-)

Ja som ni läste så behöver jag lite tips på vad ni gör under mensen har mens nu och är sååååå jävla kåt men kan ju inte vad gör ni?
    Tips tack

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-21 13:39:30:
    Jo nog kan jag onanera men jag menar tillsammans med min kille så vill jag ju ocskå att han ska njuta.. så min fråga är väl
    har ni sex ändå?
    onanerar ni tillsammans?

vi har inte varit tillsammans så länge så man vill ju inte bara säga ... Du jag är kåt vi kan väl ha sex ändå fast jag har mens ...??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-21 13:39:41:
    Jo nog kan jag onanera men jag menar tillsammans med min kille så vill jag ju ocskå att han ska njuta.. så min fråga är väl
    har ni sex ändå?
    onanerar ni tillsammans?

vi har inte varit tillsammans så länge så man vill ju inte bara säga ... Du jag är kåt vi kan väl ha sex ändå fast jag har mens ...??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-21 13:39:45:
    har ni sex ändå?
    onanerar ni tillsammans?

• Svar på tråden Vad hittar ni på under mensen?? jag är jämt kåt då och behöver tips :-)
  • Anonym

Vad är det du inte kan? onanera? kan du väl? fattar inte frågan riktigt.. vill du ha sex men tycker det är äckligt med blod så ha det i duschen tex

• Unidentified Visitor

Varför skulle man inte kunna ha sex under mensen? Det är väl bara att köra på ;) Går ju alltid att göra i duschen i värsta fall ;)

• Anonym (konstigt)

Ja visst är det konstigt?? Ska det vara så eller beror det på att man ofta inte FÅR som man blir sugen?? Skumt. Man önskar ju att man absolut inte ville under den perioden, men icke!!
    Visst kan man väl ha sex, men varken jag eller min sambo tycker att det är särskilt mysigt med massa blod. Det kan ju funka att göra det i duschen!
    Annars får man väl sköta det på egen hand!!! Det brukar jag göra!

• StrawberryGirl

ts...tvätta fönster och städa tills mensen e över

• Anonym (tips tack)

opps blev lite många tillägg hehehe skulle bara vara ett

• Anonym (mia)

Jag tycker du kan fråga honom hur han ställer sig till sex under mensen.. alla killar e ju olika där=) Tycker inte det e pinsamt fast man inte varit tillsmanans så länge.. det frågade jag nog de första månaderna redan *hi hi*
    annars kanske han tycker det är okay efter nån dag när det bara e lite mens? eller sex i duschen?

• Anonym (kåt&nöjd)

Personligen tycker varken jag eller min pojkvän att det är så skönt med just penetrationssex under mensen. Det är någonting med blodet som gör känslan "sträv"... Att han utför oralsex är ju inte heller någon hit. MEN, när vi båda är kåta hittar vi på annat, som t ex att smeka varandra och använda vibrator med glidmedel. Mest praktiskt är att duscha först så man känner sig så fräsch som det bara går. Sedan lägger man en handduk under och kör. Funkar hur bra som helst!

• Anonym

Min kille tycker att sex under mensen är äckligt...
    det är lite konstigt, då det är helt naturligt att man har mens ju...

• Anonym (kör på)

Duscha först o ligg på en färgad handduk som man även kan torka av penisen med direkt när han tar ut den. Förstår inte vad som är problemet?!

• Anonym (tampongen)

hej,
    vi har alltid haft sex när jag har mens. brukar ha tampong inne, inga problem bara killen inte kommer in allt för långt. men en gång så glömde jag bort tampongen och han kom i mig, och när jag sedan skulle ta ut tampongen så hade den tryckts så långt upp att jag inte fick tag i den eller snöret... blev akutbesök hos gyn..

men annars kan man ha sex i duschen under rinnande stråle också.

• No 1

Analsex funkar ju!!
    Eller som nån annan skrev...duscha o ligg på handduk sen...

Mamma till 3 töser, gravid i v 27 med nr 4..en kille??
  • Alfelina

""hej,
    vi har alltid haft sex när jag har mens. brukar ha tampong inne, inga problem bara killen inte kommer in allt för långt. men en gång så glömde jag bort tampongen och han kom i mig, och när jag sedan skulle ta ut tampongen så hade den tryckts så långt upp att jag inte fick tag i den eller snöret... blev akutbesök hos gyn..""

Är det verkligen möjligt att den åker så långt in??? Gjorde det inte ont, så att du reagerade att ni gick på för hett????

• Anonym (göka på!)

Vi har sex ändå om vi känner för det. Ingen av oss tycker att det är obehagligt. Jag tycker att det är skönare under mensen än under de första dagarna efter mensen för då är jag bara öm därnere.

Jag har hört att vissa använder kondom under mensen om killen inte vill bli blodig.

• Anonym (äckligt)

Jag är tjej och kan absolut inte för mitt liv tänka mig att ha sex när jag har mens... Men jag njuter av att suga av min kille så det gör jag under mens-veckan. Han får en skön avsugning och jag kan njuta av att han njuter. Det händer att han får smeka mig utanpå kläderna under tiden om jag är riktigt kåt och då får ju jag också komma!!

Svar på tråden Vad hittar ni på under mensen?? jag är jämt kåt då och behöver tips :-)