• sonica

jag tänker på haga mannens fru...

det har jag gjort sedan nyheten om att han gripits, jag tänker på att hon valde trots dna bevisen att tro på hans oskuld. Jag tänker på hennes sorg, på det svåra hon får genomlida när hon tvingas inse att hennes man har gjrt detta. Den man hon litat på, den man hon älskat i flera år, jag hoppas hon har styrka att klara detta.

• Svar på tråden jag tänker på haga mannens fru...
  • Jefa

Det går inte ens att föreställa sig! Usch. Stackars hela familjen, både hans och övrig släkt
    Tänk att se sin son som den personen polisen letat efter så länge för så hemska brott

• A73H

Håller med dig ts...har coskå tänkt mycket på henne! Hur klarar man sig igenom en sådan sak? Mannen man älskat har levt ett dubbelliv...fruktansvärt!!!Tror du att hon har misstänkt något men slagit bort det som tillfälligheter eller kom det som en fullständig chock? Vet inte vilket som vore bäst....

• mica

Man kan ju tro att hon kanske förnekar ( en skyddmekanism) för att orka ...Hon har ju trots allt två barn att ta hand om. Svårt att sätta sig in i hennes situation faktiskt.

• universalwoman

Jaa stackars kvinna!! Jisses..

Nu har han väl erkänt 6 av fallen?

• mica

Vet inte...verkar ju dumt att neka när det finns klara bevis, men han kanske tror att han kan klara sig ur det hela. FY vad hemskt att ha en pappa som är våldtäktsman....barnen kommer ju behöva flytta, tänk vad de kommer att få utstå i framtiden annars...Umeå är ju litet.

• Jefa

Jo, han har erkänt 6 fall. Men ärligt, dna-proven visade ju att det inte fanns någon möjlighet att det kunde vara någon annan

• mica

Ja, men det är skönt att han är fast i alla fall..

• Wolfhound

Det äktenskapet är ju absolut slut. Stackars familj! Dom måste ha det fruktansvärt jobbigt nu. Sen är ju folk så dömande mot inte bara förövaren utan också mot alla runt honom. Barn kan vara riktigt elaka mot varandra. Hade det varit min man, så hade jag nog blivit så shockad, så att jag inte hade förstått att det verkligen hänt.
    Det här handlar ju om en sjuk människa som i alla situationer med våldsbrott. Har han psykotiska drag, så är han väldigt duktig på att ljuga och manipulera. Det kan bero på det, att inte hon och inte mannen, som tidigare sagt att han var en "trevlig och hjälpsam kille som alltid ställde upp", förstod vad han gjorde.

• Pyret3
    Jag har också tänkt på henne. Stackars människa. Hur kan man någonsin mer lita på en människa, när man blivit så förd bakom ljuset.
    Vara gift med en massmördare under flera år ...
Svar på tråden jag tänker på haga mannens fru...