• Jonna68

Drömmer så konstigt...

Har jätteofta drömmar där jag helt glömmer bort min bebis. Det får ingen mat på hela dan för att jag är upptagen med andra saker. Och inte gråter det heller, bara lider i det tysta. I natt hängde jag upp det på en krok i hallen (som en väska!!). Det riktigt skär i mig när jag vaknar och tänker på drömmen....

Finns det fler gravida som har mardrömmar?

• Svar på tråden Drömmer så konstigt...
  • Lilou

Ja josses vad jag drommer! Mest om att bebisen ar vanskapt...jattelaskigt.

• Cinnamon

jo, mest om att jag glömt att fixa saker, å så helt plötsligt har bebisen bara kommit..

• Smulisan

jag drömmer helt bissarra saker hela tiden. nog var det lite knäppt redan innan graviditeten, men det har blivit SKITKNÄPPA drömmar sen jag vart gravid. Tror de har med d et å göra iaf.
    Men jag har drömt knäppa saker om allt möjligt, om bebyn har jag bara drömt vilket kön de ska bli, å helt plötsligt tror jag att jag hoppas den e sann.

Hoppas dom "läskiga" drömmarna går över för dig iaf!

• after eight

Jag har drömt vid ett par tillfällen att jag fått barn, utan att själv ha varit med på förlossningen. Och när jag får se barnet måste jag klä av det för att överhuvud taget få reda på vilket kön det är.

• Kryztina

en natt drömde jag att jag fick ett barn utan armar. hemskt nog ville jag i drömmen "lämna tillbaka barnet" därför, som att det var ett defekt klädesplagg eller nåt.... hu!

för någon natt sedan drömde jag att jag födde två kattungar.. de var visserligen jättesöta men jag var lite besviken att det inte var ett människobarn;)

• Lindal76

Jag drömmer också om vanskapta bebisar och har ångest för att jag ätit saker som inte är bra innan jag visste att jag var gravid. Kan inte somna om när jag drömt utan ligger vaken. Ringde och pratade med bm och bad att få ett extra ul för att kolla att allt är ok. Vi skulle höras av imorgon för att diskutera vad som blir bäst.

• Leeloo

Jag drömmer oxå konstiga grejer, tex att jag glömmer amma bebisen för att jag inte vet hur man gör. Eller att jag vansköter helt allmänt. Speciellt brukar jag drömma att min sambo är elak och dum i huvudet, vilket han i verkligheten definitivt inte är. Eller att jag går tillbaka till min gamla kille som verkligen var elak och psykopat, men jag vet inte varför.
    Man förbereder sig nog för det som komma skall, det är vad jag fått höra iaf.

• bigbelly

visst är det hemskt
    jag vågar knappt gå ut på balkongen tror att jag ska tappa en baby ner på asfalten
    troligt? nää
    dom ligger ju i magen
    men det är ganska vanligt med mardrömmar
    vet inte varför man har det men vanligt iallafall
    kroppen e så knäpp när man är gravid

Svar på tråden Drömmer så konstigt...