• Umbra

schåklaaa!!!

Har nu varit på 1 (skriver ett) VV-besök och det enda jag kan tänka på är Marabous Alwayschoklad.... Är det något som händer i kroppen när man börjar äta fettsnålt? Typ finns det ngn liten godistarm som skriker?
    Affären närmast stänger kl 20 och jag är SÅ nära att gå dit....

• Svar på tråden schåklaaa!!!
  • Wirre

håller med dig. Jag började med nutrilett idag och överallt jag menar oxå ÖVERALLT har jag sett amt reklamer ellet känt lukten av mat.
    Var faktist tvungen att äta lite av sambons rester - SÅ svag är jag.

• Jennie Brunflo

USCH!!!

Fy fasiken!!

Förra gången jag fick VV-tidningen bara skrek jag och slängde den omkring mig. Ok...överdrivet.

Det finns ju framgångshistorier i den tidningen (och även på VV hemsidan). ALLA går ut på "det var inte ett dugg svårt" "jag är faktiskt inte sugen på pizza, bakpotatis är godare" "sedan jag börjat har chokladsuget försvunnit och det var så himla lätt"
    Bla bla bla bla.....INGEN i dessa framgångshistorier klättrar på väggarna den första (ok två veckor kan det också vara) veckan.
    Det har jag gjort alla tre gångern jag varit med.

Det gäller att stå ut, sedan blir det ju lättare. Men KUL är det fasiken inte!

Chokladen skriker på en......jag kan tom tänka mig att äta bacon (bluäsch) när det är som värst!

• Umbra

Haha Jennie B, den med bakpotatis är bra, tycker inte du att det är samma sak eller? :)
    Sen märkte jag nu när jag var där att ALLA nya var "nygamla"... Så frågan är hur många som behåller målvikten?
    Wirre, är det bra med Nutrilett? Hur smakar det?

• FancyFace

När man köper den där milkshaken så gäller det att kunna klara av hålla sig till det för dte innehåller vitaminer och andra saker som ett vanligt mål mat gör.

Tyckte den var jätte god och blev faktist mätt på det

• Morbid Mistress

Har också tänkt på VV's historier. Får tidiningen trots att jag itne varit med på väldigt länge och jag skulle verkligen vilja läsa om ngn som fått kämpa. Har för mig att det inte är så många som håller målvikten men att det beror på att det är inte alla som fortsätter med jämnviktsprogrammet. Ska för övrigt tillägga att när snoddas kommit blir det tredje gången gilt för mig på VV

• SaraSofia

Ett tips från en föredetta VV:are (som för övrigt inte har hållit vikten sen jag slutade...)!
    VV har chokladbars som är på 2 points styck som faktiskt är helt okej!!
    De är kanon att ha när suget är som värst, det känns inte riktigt lika fel som att vräka i sig en Maraboukaka...
    (man kan tillochmed sätta i sig två och ändå hålla pointsnivån för dagen! ..)

/Godisråttan Sara

• Umbra

Tack för tipsen! Vart ingen choklad men lite ostkaka med sylt istället... Kanske LITE bättre. Ska gå dit igen om en vecka trots (förmodar jag) utebliven viktnedgång...

• Bebis 2005

Håller med SaraSofia, vv godis är supergoda

Choklad med seg kola är min favvo...mums........

Svar på tråden schåklaaa!!!