Kopia på pilasterhyllan?
Hej,
är det någon som vet var man kan köpa en liknande hylla som pilaster av John Kandell? Så här ser den ut www.inred.se/catalog/Pilaster-p-8250.html
Eller om nån som vet hur man gör en??
Hej,
är det någon som vet var man kan köpa en liknande hylla som pilaster av John Kandell? Så här ser den ut www.inred.se/catalog/Pilaster-p-8250.html
Eller om nån som vet hur man gör en??
Varför vill du ha en kopia?
Köp originalet istället, den är så tidlös så du har ju kvar den tillräckligt länge för att inköpet ska "löna sig".
Jag vill också ha en sån, men jag tycker den är lite väl dyr faktiskt!
Jag håller med Xyra om att jag tycker att du skall satsa på originalet istället för på en kopia. Vi har två stycken och är jättenöjda med dem båda (en vitlaserad och en i massiv körsbär) och jag kan varmt rekommendera dem .
Jag har en bild på en pilasterhylla i mitt krypin. Den köpte jag för 500 kr.
Salmiak, var då??
Molnet
På en bild i vardagsrummet bredvid soffan
Kopior går att få tag på om man tittar på t.ex Blocket, men jag står fast vid att jag tycker att du skall köpa en riktig Pilaster och inte en kopia.
Jag köpte min "pilaster"-hylla på EM för 299:- (det var någon kampanj just då). Den är i oljad ek, jätte snygg!!!
Jag tror Mio-möbler har något liknande.
Salmiak jag undrar var du köpte den alltså
Sisosus
vilken härlig bild du har! Är den "äkta"?
Sisosus har visat en Pilaster och ingen kopia. Fler bilder finns på www.kallemo.se
Nej jag menade bilden på magen!
Salmiak6: ja, det är kandells. Men att köpa en äkta är helt uteslutet! Det är ju en hel månadslön just nu!!! och jag vill inte vänta tills jag är 50 år och utflugna barn och kan kosta på mig nåt sånt töckedylit. Nej, här blir det kopia och helst ska det snickras själv, men om ingen har nån ritning så får jag köpa den billigt.
sisosus
Jag menade bilden på magen!
Kandells pilaster är säkert äkta!
Skrattar, nej det tror jag inte, kommer ej ihåg var jag hittade den.
Ja det gäller att vara tydlig med vad man menar!