• sabia

hej på er alla.

känner mig mig så ledsen å arg.
    fick avbryta min ivf behandling pga att jag har en inflamation i ändtarmen. jag vet inte riktigt när jag får börja om igen med barnver. jag blir så avundsjuk på er alla som håller på å som får ett plus. varje dag som går får jag panik å jag bruka tänka att tiden går å jag blir inte yngre. det som om jag får ångest. vill börja om igen nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

• Svar på tråden hej på er alla.
  • sabia

jag tror att jag aldrig kommer att bli gravid.
    jag är sååååååååååååååååå deprimerad idag.
    är det någon där ut som känner som jag? vissa dagar går det jättebra, men vissa dagar är längtan efter barn såååååååå stor att jag inte vet vart jag ska ta vägen. gråter för det mesta.

• sabia

puff.....
    puff.................
    ingen som kan svara mig????????????????????????????????

• Majken

STOR kram till dig/er, jag känner så starkt med ALLA som får kämpa så hårt för att få bli föräldrar, får nästan dåligt samvete för att det gått så lätt för oss, men hoppas att du kan glädjas åt oss ändå?

Håller tummarna för att det blir din/er tur framöver

Love my M-girls
  • Nasse liten

Neh tyvärr kan jag väl inte säga att vi e i samma sits, eller det vet ja ju inte eftersom vi inte börjat än. Men jag känner igen det där m avundsjukan...

Kan du inte testa o göra ngt annat, och kanske inte va inne här så mkt på ett tag

Hoppas ni får sätta i gång snart

• sabia

hej nasse liten!
    jag har hållit mig borta härifråni nästan en halv månaden, men du vet, jag blir så nyfiken på alla å allt härinne. så det är nästan omöjligt hålla mig borta länge.
    det är bara det att jag känner mig så deprimerad idag å jag har bara ni härinne som förstår mig å mina frustration min rädslar att aldrig lyckas att bli mor. eller ger min man en liten babys.
    kram

• flodputte

Jag känner igen din känsla! Jag har börjat gå till en kurator och till en psykolog. Vi har inte samma sits som ni men vanmakten är densamma. Jag är just nu sjukskriven för att jag hamnat i en kris.
    Kämpa på och försök vara positiv fast det känns svårt. Moderskap kan komma till en på många sätt. Många styrkekramar till dig.

Svar på tråden hej på er alla.