• Pallas Athena

Stoppad avlång pall från IKEA??

Hjälp, jag har fått för mig att jag bara måste ha en pall som IKEA hade för ett par år sedan. Det är en avlång sidobänk/pall som är ca 80 cm lång och 40 cm bred. Den är stoppad och är rund på ovansidan. Jag vet att den fanns bland annat i ett ulliknande överdrag. Benen var i metall. Pallen fanns även i en längre (eller var det kortare?) variant. Jag behöver hjälp med att komma på namnet på denna pall så jag kan söka efter den på nätet! Hjälp, någon som minns??

• Svar på tråden Stoppad avlång pall från IKEA??
  • esterr

Vi har två såna!!

Körde just upp maken ur sängen för att titta om det stod något namn undertill på våra pallar. Men det enda han hittade var ett nummer: 60032183. Vet ej om det kan vara till någon hjälp.

Lycka till på jakten!

• Astarte

Pastill heter den! och den är rätt svår att hitta begagnad... vi letar

• Pallas Athena

Småtokig: Problemet är att IKEA inte längre säljer den! (Glömde visst säga det! )

esterr: Tack för hjälpen, och tacka maken!

Astarte: TACK! Fast det är ju inte så kul att de är så svåra att få tag på, men jag fattar inte varför IKEA slutade sälja dem!

• Småtokig

Pallas Athena

Ok, jag har för mig att jag såg sådana när jag var på IKEA för 4 veckor sedan..

• Pallas Athena

Ja, jag såg den igår, men den är tyvärr lite för lång för mig - jag vill gärna ha den kortare varianten! Dessutom bor jag 50 mil från Höganäs!

• Mumsen

Min mamma har en blå sån sittbänk, fast den är den långa varianten!

Svar på tråden Stoppad avlång pall från IKEA??