• Lill Emmis

Tröst för alla Er som kämpar på

Jag brukar vara inne på detta forum ibland och känner såååååå för att som kämpar med något som innan man ville skaffa barn tog för självklart eller i varje fall inte tänkte på så mycket. Fick min son 1996 då jag var 29 år, han kom till på första försöket i princip. Sedan kom vi på 2001 att vi nog skulle skaffa ett syskon, det blev inget.... Inget fel kunde konstateras, vi har börjat tänka att det blir väl inget så det får väl vara då... Så helt plötsligt en vecka innan min 39-årsdag, så testade jag positivt, helt otroligt, efter mer än 4,5 år, så ge inte upp, helt plötsligt så händer det. Är nu i vecka 7 + 4 och hoppas att allt går bra. Är lite nervös då man inte är helt ung längre

• Svar på tråden Tröst för alla Er som kämpar på
  • ellet

Åhhhh, GRATTIS, vilken underbar solskenshistoria!!

Lycka till nu!

• Caribe

GRATTIS - hoppas samma sak händer mig, har bim i helgen och fyller 39 år
    nästa vecka

Blev glad av ditt inlägg, tack och LYCKA TILL!!!!

• Lill Emmis

LYCKA Till själv, jag har i flera år följt detta forum och förstår hur många som kämpar och pendlar mellan förtvivlan, vad är det för fel, kan inte glädja sig över andras graviditeter etc. Man försöker "göra rätt" och är beredd att prova vilket hokus-pokus som helst bara det funkar. Jag hoppas verkligen att Du får testa posivit efter helgen!!!!!!!!

Själva hade vi nästan gett upp så min man blev riktigt chockad och tycker nästan att vi är lite för gamla (han är 45). Han har en son sedan förut som fyller 22. Nu skall jag bara vältra mig att vara gravid och njuta.

• Caribe

Min man är 31 så han är iallafall yngre

Ja vältra dig nu i njutningen att vara gravid!!!!

• Supersnäckan

Vilken underbar historia!!!
    Grattis!

Svar på tråden Tröst för alla Er som kämpar på